Unieke naam voor kunststof kozijnen bedrijf
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: tutambien
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 375.00
- Datum start : 27-02-2012 21:30
- Datum einde : 27-03-2012 21:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 30
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Modern design, iets wat opvalt, uniek is, anders dan anderen....
Bedrijfsomschrijving:
Inhoud /omvang bedrijfsactiviteiten:
# Hoofdactiviteiten: Leverancier en Montage van:
- Kozijnen in Kunststof, eventueel ook mogelijk in Aluminium & Hout
Hieronder te verstaan: ramen – deuren – kozijnen – schuifpuien –
vouwwanden.
- Dakkapellen, traditioneel in hout of geheel in kunststof
- Velux dakvensters en Solatubes
- Serres, overkappingen en lichtstraten in Aluminium.
- Gevelbekleding & Boeiboorden + div.
- Deurpanelen met toebehoren in Kunststof & Aluminium ( mag/moet
specialisatie worden)
- Zonwering: rolluiken - Screen – Luifels – Markiezen – dakzonwering (serres-
overkapping)
- Insectenwering: raamhorren – plisséhorren – etc.
- Aan- en verbouwingen: het aanbieden van de diversen bouwactiviteiten met
de daarbij behorende materialen o.a. :
# binnendeuren met kozijn
# div. plafond afwerkingen
# schuifdeurkast systemen
Doelgroep:
Onze doelgroep is de particuliere markt zowel renovatie als ver- nieuwbouw en aansluitend aannemerij.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
modern/warm
woord kozijn
PBHendriks
-
-
Toelichting van de designer PBHendriks:
KozijnDok: stoer, oer-Hollands en kort en pakkend genoeg om makkelijk te onthouden.
De naam verwijst uiteraard naar het scheepsdok, de plek waar schepen in onderhoud gaan. Bij het plaatsen van kozijnen bij mensen thuis is hun huis tijdelijk een 'dok'; harde werkers zetten de nieuwe kozijnen, maar daarna is het huis weer jarenlang vrij van onderhoud.
Het logo pakt hierop door met een gestileerde, sterke man die een kozijn op z'n plek zet. Goed door te voeren in de diverse vervolguitingen (en kleding!), zeer herkenbaar en tijdloos. Ook de zware, maar goed leesbare, letters sluiten hierop aan. Qua kleurgebruik zou ik meer doen met steunkleuren in de rest van de uitingen en het logo zelf zwart/wit houden, maar… een kleur is zo aangepast!
(de .nl-domeinnaam heb ik vastgelegd voor alle zekerheid; dit garandeert een mooi internetadres) -
tutambien zegt :
Beste PB Hendriks,
Bedankt voor je inzending.
Leuk bedacht en onderbouwt..toch helaas is dit niet wat ons aanspreekt.. en we vinden het geen pakkende naam...
M.vr.gr.
HB & CG -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-