Uw creatie dagelijks op de aftiteling van TV?
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: barthenni
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 275.00
- Datum start : 04-04-2011 11:04
- Datum einde : 15-04-2011 11:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 55
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
United decor wil voor de klant zichtbaar een onafhankelijke positie innemen. Daarom moet de naam United (verwijzend naar de holdingmij.) en het bestaande logo verdwijnen. De toevoeging decor dekt de gehele lading niet meer omdat 40% van onze producten in andere markten afgezet worden.
We zijn op zoek naar een goed te onthouden pakkende naam. met een pay off: "Building Experience"
Bedrijfsomschrijving:
United Decor is een toonaangevende leverancier van decors met 60 jaar ervaring. Wij zijn zeer succesvol binnen de televisiemarkt en met het inrichten van evenementen, attractieparken en musea. Wij vertalen een idee naar een ontwerp, een uniek product en zorgen voor de implementatie binnen de gestelde deadlines.
Alle benodigde specialismen en een uitgebreide collectie rekwisieten zijn centraal gehuisvest op het mediapark in Hilversum. Door efficiënte samenwerking tussen de verkoopafdeling, projectmanagement en productie zijn wij in staat zowel kleine, als omvangrijke projecten te realiseren.
United Decor is een maatschappelijke bewuste organisatie waar dagelijks met veel creativiteit, passie en toewijding wordt gewerkt voor onze klanten.
Doelgroep:
Televisieproducenten, Theater-en Evenementenorganisaties, Musea, Recreatie- en attractieparken, Bedrijven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Groen eventueel in combinatie met oranje (uit het vorige logo)
Website met de naam moet als www......nl beschikbaar zijn
Mar&Co
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Bij deze inzending heb ik gekozen voor het woord ETAPA, spaans voor toneel. Immers alles wat jullie bouwen vormt het toneel voor iedere beleving.
www.etapa.nl is nog vrij!
Mvg.
Marco -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij mijn nieuwe inzending. Ik heb gekozen voor de naam EXPERIENSA, welke gebaseerd is op het woord experience/experiencia welke beleving betekend en dat bouwen jullie!
Mvg.
Marco -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij een paar namen waarvan ik van mening ben dat deze door jullie gebruikt kunnen worden, In veel gevallen is het een samenvoeging van meerdere woorden.
Mochten jullie één of meerdere namen goed vinden, dan maak ik er graag een passend logo bij!
Ik hoor graag van jullie.
Mvg.
Marco -
barthenni zegt :
Beste Marco,
We zijn vooral op zoek naar een pakkende goed te onthouden naam. Het stadium met combinatienamen hebben we eigennlijk al achter ons gelaten. We zitten meer op de lijn van een naam als "talpa" wat staat voor mol. Wellicht kun je iets dergelijks verzinnen wat bij qua lading bij ons past. met de pay off kunnen onze klanten vernemen wat wij doen. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-