met ook de tweede variant.
Wie o wie kan mijn bedrijfsnaam en logo ontwerpen?
- Wedstrijd van: Mbr
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-05-2011
Datum einde: 16-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Omdat ik de naam jobrestart zo mooi vind passen bij uw dienstverlening heb ik het nieuwe logovoorstel ook op deze bedrijfsnaam toegepast.

In deze variant heb ik in het beeldmerk 3 personen gevisualiseerd waarbij tevens de link kan worden gelegd naar de 3 pijlers van uw dienstverlening.

Uw opdracht inspireert me. Ik heb daarom een nieuw logo ontwerp uitgewerkt waarbij ik het menselijke aspect visueel heb gemaakt in het beeldmerk. De pijlen geven de persoon beweging, daarbij kunnen de pijlen symbool staan om de werknemer weer terug aan het werk te krijgen of indien noodzakelijk een reintegratietraject in te laten gaan. Ik ben erg benieuwd of dit nieuwe logo ontwerp u aanspreekt.

In deze derde logovariant heb ik gekozen om de rode kleur te vervangen door oranje. Rood kan ook STOP oproepen, met oranje kies ik voor een middenweg en blijf ik in de warme kleur van het menselijke aspect.

Aansluitend op mijn nieuwe logo ontwerp, heb ik in deze uitwerking gekozen om in uw woordmerk de letters a tevens met de ruggen tegen elkaar te zetten, maar met ruimte ertussen gelaten opdat het leesbaar blijft. De twee letters hebben een grijze tint gekregen. Het beeldmerk heb ik in deze logovariant vooraan gezet. Ik heb bewust niet gekozen om het beeldmerk boven uw woordmerk te plaatsen opdat u in de toekomst uw logo ook kunt gebruiken in een klein formaat op bijvoorbeeld de zijkant van een pen.

Bedankt voor uw verheldering dat u heeft gekozen voor de bedrijfsnaam Werkzaam. Met deze bedrijfsnaam heb ik verder geborduurd op het logo ontwerp. In dit nieuwe ontwerp heb ik gekozen om uw woordmerk in schreeflettertype te schrijven. Een lettertype met verbinding om het tweede deel van uw woordmerk \'zaam\' te versterken. Voor het beeldmerk heb ik gebruik gemaakt van de verbinding van de twee letters a. Door deze met de ruggen tegen elkaar te zetten, lijkt het beeldmerk symbolisch een vlinder. Vlinders wekken ons ertoe op omhoog te komen en ons te bewegen. De kracht van de vlinder helpt het denken te ordenen en de volgende stap bewust te zetten. Een betekenis die past bij uw dienstverlening en voor zowel de werkgever als de werknemer.
Ik ben erg benieuwd naar uw reactie.

Graag stuur ik u een nieuw naamsvoorstel verwerkt in een nieuw logo ontwerpvoorstel. De .nl is nog vrij om te registeren.

Tevens presenteer ik graag uw bedrijfsnaam WERKZAAM. Hiervan zijn de domeinnamen .nu en .info nog beschikbaar.

Een tweede bedrijfsnaam waarvan de .nl domein zelfs ook nog vrij is: workagain. Ook deze bedrijfsnaam is heldere taal en omschrijft goed uw dienstverlening. Graag presenteer ik u het woordmerk.
Leuk ontwerp. Ook deze naam bestaat helaas al en is in dezelfde sector werkzaam. Ik weet inmiddels hoe lastig het is. een geschikte naam te vinden.

Zonder cijfers en maximaal drie lettergrepen bevat de volgende Engelse naam. Back to work. Een duidelijke omschrijving van uw dienstverlening. Deze bedrijfsnaam is nog niet bij de KvK ingeschreven. De domeinnaam www.backtowerk.nu is nog vrij. Graag presenteer ik uw woordmerk.
Back2work bestaat al en is werkzaam in dezelfde sector.