Geen commentaar
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bedankt voor uw reactie.
Bijgaand nog 2 voorstellen naar aanleiding van uw commentaar.
Vr. groet,
Leonie

En een variant...

Beste opdrachtgever,
Red dip: Men wordt ondergedompeld in een beleving. Rood is bij uitstek de kleur van het gevoel. Ik ben bij deze naam meer uitgegaan van een gevoel creëren dan dat er horeca of iets dergelijks in zit. Ten eerste zijn al dit soort namen al bezet en moet je naar hele vreemde varianten op zoek en daarnaast is dit veel unieker en creatiever naar mijn idee.
Met vr. groet, Leonie
Beste Leonie,
Dank je wel, wij voelen ook veel voor een mooie vorm als beeldmerk. Alleen, met het woord dip hebben wij een associatie van een dip..... dat is natuurlijk niet de bedoeling.
wellicht kan de \'klodder\' als ik het zo even mag uitdrukken een vrolijker, opbeurender karakter krijgen? een druppel naar beneden is ook iets treurigs... misschien de wereld op zijn kop in het beeldmerk voor meer energie, zoals wij ook wel eens doen in ons werk?
Ik ben benieuwd,
groet en alvast mijn dank, Johan