toelichting volgt:
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Courtess is een afgeleide van Courtesy. Het gaat hierbij niet alleen om het woord hoffelijkheid en zijn betekenissen maar ook om de achtergrond en invulling hiervan. Een persoon die hoffelijk is begrijpt zijn doelgroep / consument. Kan dit vertalen in uitstekende service en producten en speelt in op de eisen en wensen van de klant.
Indien er nog vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande informatie verneem ik het graag.
MVG,
Inno
PS.
Qua Pay-Off zou ik proberen wat unieks neer te zetten. Ook hier kan ik iets voor u betekenen maar dan zou ik eerst zorgen dat de naam 100% definitief is.
Alle domeinnaam extensies zijn (nog) vrij.

Toelichting volgt:
Beste heer, mevrouw,
Bij deze twee voorstellen. Helaas ben ik niet
aan het beeldmerk toegekomen (gebrek aan tijd). Echter denk ik dat het in eerste instantie erg belangrijk is om een goede naam neer te zetten. Hier gezamenlijk een krachtig kernverhaal mee te formuleren. Deze kernpunten kun je vervolgens optimaal vertalen naar een sterk beeldmerk (zeker voor internationaal gebruik). Indien een van de namen in smaak valt ga ik graag aan de slag met het beeldmerk.
Toelichting MILZZ:
MILZZ is afgeleid van het engelse woord molens. Waarom?
Bij het creëren van nieuwe concepten begin je vanuit een vraagstelling, probleemstelling of eigen inzicht. (Je maakt van niets iets). Een graankorrel zou dit verhaal een hele mooie lading kunnen geven het is het perfecte voorbeeld van waardecreatie in de keten. Door het malen van de korrel ontstaat uiteindelijk bloem, brood etc. Vandaar de aangepaste naam MILZZ, die ondanks een andere schrijfwijze toch dezelfde lading dekt.
Verneem graag uw reactie,
MVG,
Inno
Toevoeging:
Een molen staat net als u aan het begin van het innovatieproces.