Hallo
Bij het vormen van een nieuw bedrijf lijkt het mij om te beginnen bij de naam. Van daaruit kunnen we verder gaan met een ontwerp.
Uit uw beschrijving van uw activiteiten dat uw gastvrijheid wilt uitstralen en uitnodigend wilt zijn. Daarom mij idee \"invitteé\"met een streepje op de e.
Er zijn legio mogelijkheden.
Graag alleen uw input voor de eventueel volgende stap.
Bert Lammers
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Bert,
Dank je wel, invitteé lijkt me een passende naam, evenwel krijg ik er wel een logeerpartij gevoel van, maar een logo zou dit idee kunnen beinvloeden.
Ik weet niet of de naam voldoende associatie oproept met experiences/experiencegerichtheid welke onze concepten teweeg gaan brengen. Verrassing en bruis spelen een belangrijke rol, zit dat in de naam verweven? Niettemin is invitteé zeker een pakkende naam met een hoog gastvrijheidsgehalte en laat het zich makkelijk koppelen met label of subnamen. Wat dat betreft de moeite waard om er op door te gaan.
Met belangstelling kijk ik uit naar vervolginvullingen!
Met verrassende gastvrije groet,
Johan