Beste Opdrachtgever,
Ik heb in uw briefing gelezen dat u opzoek bent naar een krachtig logo dat voor zich spreekt. Ik heb dan ook bewust gekozen voor de simpele vormen en duidelijke uitstraling. De keuze voor een vork en lepel is gekomen omdat ik toch er van overtuigd ben dat jullie wel deze branche uit moeten stralen door middel van het logo. Daarnaast is de \'bol\' uiteraard de presentatie deksel die we in vele horeca terug zien (ik kom zo niet op de naam hiervan).
De naam spreekt uit dat jullie talenten zijn in de hospitality sector. de .nl en .com zijn allebei beschikbaar.
Graag hoor ik wat u hiervan vind.
Vriendelijke groeten,
Sharon de Vries
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

