Geen commentaar
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mocht één van de ontwerpen aanspreken (of een deel van het ontwerp) kan het ook nadien naar wens worden aangepast.
M.v.g Esther

De gedachte achter dit logo..
Naam: In het logo nu als voorbeeld \"hospitality for you\". De reden voor deze naam is dat je gelijk de doelgroep bereikt met het benoemen van het doel \"hospitality\", het geeft helder/duidelijk/onomwonden weer waar het om gaat. Een voordeel van het benoemen is dat de website snel op één van de eerste pagina\'s te vinden. Je bereikt sneller en makkelijker je doelgroep. (Je hoeft hier minder in te investeren om snel gevonden te worden) \"For You\" geeft een persoonlijk tintje.
..nog enkle name doorgeborduurd op de eerste naam foodtality. \"wetality\"
Beide namen zijn nog volledig vrij.
Voor het beeld merk heb ik gekozen een bloem in dit geval een tulp (toch een beetje hollands maar ook internationaal herkenbaar) Deze tulp legt met zorg de bladeren om de kern en geeft
een sterke/mooie uitstraling.
Het geheel geeft naar mijn idee het volledige beeld weer ..beleving, zorg en kwaliteit
Het logo is in allerlei stijlen weer te geven. Ik heb het nu een warme en klasse uitstraling gegeven, maar het logo is ook geschikt om een andere uitstraling/stijl te geven.
Ben benieuw of dit de richting is waar jullie naar op zoek zijn.
M.v.g.
Esther

Beste J Troeien, hierbij een ontwerp voor uw naam en logo.
De naam eenvoudig en herkenbaar voor uw doelgroep. Food en hospitality gekoppeld. Het beeldmerk de kers, met als betekenis \"de kers op de taart\".
De kers is net zoals het apple beeldmerk in vele variaties weer te geven.
Foodtality, the cherry on your business!
Mocht het aanspreken werk ik het graag verder voor u uit.
M.v.g Esther
..de naam is volledig vrij
Dag Esther,
De naam werkt aansprekend, ik denk dat deze op de goede weg is, alhoewel we eigenlijk niet te veel aan food willen linken, hospitalitybeleving is natuurlijk een stuk breder.
De kersmetafoor is pakkend als beeld.
Zou je eens willen kijken of je nog iets met de naam kunt en mogelijk als gevolg hiervan het logo?
(the cherry on your pie is leuk, en vinden we niet echt een passende slogan, naam en beeldmerk moeten zelf genoeg zeggen vinden we...)
Alvast bedankt voor jouw moeite, we kijken uit naar mogelijke aanpassingen!
Groet, Johan