Beste opdrachtgever,
hieribj mijn inzending voor uw logo. Ik ben gaan brainstormen en kwam na een tijdje op de naam xpertus hospitality. Expertus komt uit het latijn en staat voor ervaren. De \'e\' heb ik weggelaten voor een wat eigentijdse indruk.
Je krijgt nu dus als vertaling \'ervaren hospitality\' omdat de ervaring er al is. xpert is natuurlijk omdat jullie experts zijn in wat jullie doen en us is dan weer te herleiden als ons.
Naar mijn mening komt alles bij elkaar in zowel het nederlands als engels (internationaal).
De kleuren vind ik chique: diep rood. De X is verwerkt in het beeldmerk wat dus ook los te gebruiken is.
xpertus.nl is vrij, alleen .com niet, dus ik dacht aan xpertus-hospitality.nl en .com
Het is een hele uitleg geworden. Ik ben benieuwd wat u/jullie ervan vinden?
Met vriendelijke groeten,
Elwin Hofman
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

