Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Datum start: 16-06-2011

Datum einde: 23-06-2011

Totaal budget: € 450.00
Nieuwste inzending
Book cover
Vision

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving


We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep


Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

Designer: Vision Vision
bedrijfsnaam_logo-vision-JKeXQuci

VisionVision

Hier bij nog een voorbeeld van uw beeldmerk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-Luzl55kW

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-fY3rVBFw

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-OKDowFGq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-jB5nGWLw

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-Q7g9VU5w

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-uGR4KFAO

VisionVision

Beste Opdrachtgever,

Hierbij een paar voorstellen voor uw logo.
Guzto is een vervorming van Gusto
In het Engels gusto betekend voldoening of tevredenheid
In het Spaans gusto = smaak
daarom denk ik dat het een perfect name is voor uw bedrijf
ik heb gekozen voor aantrekkelijk en eetlust opwekkend kleuren.
het beeldmerk is in het style van beeldmerk van grote merken, eenvoudig maar Zorg voor herkenbaarheid van uw bedrijf.

Ik hoor graag uw feedback, ten aanzien van de kleur, vormgeving, lettertype.... alles kan uiteraard ook na het wedstrijd nog naar uw wens aanpassen worden.
Alvast bedankt.

MVG
Ryo -
Visionstudio

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-U2FjbgKu

VisionVision

We and You. close by the clients

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-69r9Tcfo

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-WnIKO2Uq

VisionVision

Horika (horeca + Eureka)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-Opg5gCDg

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-HK2T71wO

VisionVision

client est roi (client is king)
daarom een subtiele kroon als beeldmerk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-dDwFY4My

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-2n9rPDbk

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-vision-xIPo7Uum

VisionVision

Beste opdrachtgever,

hierbij mijn voorstel voor uw logo.

Accuillent is het frans voor gastvrij.
ik heb voor france gekozen omdat klink lux en is vaak gebruikt voor hotels en restaurents.

Ben benieuwd naar uw feedback!

Met vriendelijke groet,

Vision

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.