Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 450.00
- Datum start : 16-06-2011 21:06
- Datum einde : 23-06-2011 21:54
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 81
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.
Bedrijfsomschrijving:
We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.
Doelgroep:
Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s
W5
-
-
Toelichting van de designer W5:
Beste heer Troeijen,
Hierbij een eerste opzet. De naam die me te binnen schoot is meer gericht op de nederlandse markt misschien, maar dekt wel de lading met een knipoog.
Het logo is ontworpen met de gedachte, "kom maar binnen" of "de deur staat open'.... u bent welkom.
De vork als pijl geeft een hint naar het eten. Verder heb ik gekozen voor een warme kleur, die hoort bij het aangename gevoel.
Vriendelijke groeten,
W5 -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-