Beste heer Troeijen,
Hierbij een eerste opzet. De naam die me te binnen schoot is meer gericht op de nederlandse markt misschien, maar dekt wel de lading met een knipoog.
Het logo is ontworpen met de gedachte, \"kom maar binnen\" of \"de deur staat open\'.... u bent welkom.
De vork als pijl geeft een hint naar het eten. Verder heb ik gekozen voor een warme kleur, die hoort bij het aangename gevoel.
Vriendelijke groeten,
W5
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

