Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 450.00
- Datum start : 16-06-2011 21:06
- Datum einde : 23-06-2011 21:54
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 81
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.
Bedrijfsomschrijving:
We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.
Doelgroep:
Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s
namtrah
-
-
namtrah zegt
labels van diverse diensten/produkten van sup
-
namtrah zegt
eventueel per groep andere kleuren te gebruiken
-
namtrah zegt
Ben benieuwd naar jullie reactie.
M.vr.gr.
Dennis Hartman -
namtrah zegt
sup-salades, sup-juices, sup-food, etc. heeft ook iets grappigs.
Verder is het professioneel voor de B2B maar ook geschikt voor de uiteindelijke consument.
>Soep< is ook een (klank)vertaling van de mix van produkten en diensten die jullie leveren, 'ingrediënten samenvoegend tot een smakelijke soep' :-) -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
namtrah zegt
Vanwege domeinnaam beschikbaarheid verder doorgedacht op de naam. Pakkend, kort, hip, jong.
Doet denken aan soep.
Appel in kleuren verbeeldt de experiences en creativiteit van het bedrijf. -
namtrah zegt
en sup doet natuurlijk ook denken aan sub-stitute, wat jullie produkten/diensten voor de B2B eigenlijk zijn.
-
namtrah zegt
ga nog verder op de vormgeving van de appel, beeldmerk kan beter
-
coenew zegt
Gast is dat de comic sans?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer namtrah:
Beste JTroeijen,
Hierbij mijn inzending voor jullie nieuwe bedrijfsnaam en logo.
Ben benieuwd naar de reactie.
M.vr.gr.
Dennis Hartman -
namtrah zegt
.... en uiteraard is de naam niet goed gezien beschikbaarheid domeinnaam, ben ook niet zo tevreden over beeldmerk, teveel kleurtjes, dus ik ga een simpeler versie maken vanuit deze gedachte,
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-