Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: JTroeijen
  • Categorie: Bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 16-06-2011 21:06
  • Datum einde : 23-06-2011 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving:

We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep:

Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

namtrah
  • Bedrijfsnaam & logo # 25239 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. namtrah zegt

      labels van diverse diensten/produkten van sup

    2. namtrah zegt

      eventueel per groep andere kleuren te gebruiken

    3. namtrah zegt

      Ben benieuwd naar jullie reactie.
      M.vr.gr.

      Dennis Hartman

    4. namtrah zegt

      sup-salades, sup-juices, sup-food, etc. heeft ook iets grappigs.
      Verder is het professioneel voor de B2B maar ook geschikt voor de uiteindelijke consument.
      >Soep< is ook een (klank)vertaling van de mix van produkten en diensten die jullie leveren, 'ingrediënten samenvoegend tot een smakelijke soep' :-)

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam & logo # 25238 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. namtrah zegt

      De voor mij beste naam uitwerking van sup.
      De ondertitel ditmaal in een strakker lettertype, moderner.
      (vorige is speelser)

    2. namtrah zegt

      en natuurlijk het 'dubbele blad', geeft meer evenwicht en minder 'appel'

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam & logo # 25237 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. namtrah zegt

      Vanwege domeinnaam beschikbaarheid verder doorgedacht op de naam. Pakkend, kort, hip, jong.
      Doet denken aan soep.
      Appel in kleuren verbeeldt de experiences en creativiteit van het bedrijf.

    2. namtrah zegt

      en sup doet natuurlijk ook denken aan sub-stitute, wat jullie produkten/diensten voor de B2B eigenlijk zijn.

    3. namtrah zegt

      ga nog verder op de vormgeving van de appel, beeldmerk kan beter

    4. coenew zegt

      Gast is dat de comic sans?

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam & logo # 25101 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer namtrah:

      Beste JTroeijen,

      Hierbij mijn inzending voor jullie nieuwe bedrijfsnaam en logo.
      Ben benieuwd naar de reactie.
      M.vr.gr.

      Dennis Hartman

    2. namtrah zegt

      .... en uiteraard is de naam niet goed gezien beschikbaarheid domeinnaam, ben ook niet zo tevreden over beeldmerk, teveel kleurtjes, dus ik ga een simpeler versie maken vanuit deze gedachte,

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network