Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: JTroeijen
  • Categorie: Bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 16-06-2011 21:06
  • Datum einde : 23-06-2011 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving:

We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep:

Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

citroengroen
  • Bedrijfsnaam & logo # 25586 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer citroengroen:

      Goedenavond,

      Op de valreep.... mijn allerlaatste inzending!

      Hartelijke groet,
      Manon

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam & logo # 25458 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer citroengroen:

      Beste John,

      Hartelijk dank voor de gegeven feedback!
      Hopelijk komt het nu wat dichter in de buurt....?

      Hartelijke groet,
      Manon

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam & logo # 24989 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer citroengroen:

      GUSTUS is de latijnse naam voor smaak.
      Een pakkende naam die internationaal ook goed klinkt!
      De kleur kan uiteraard aangepast worden.
      Succes met de keuze!

    2. JTroeijen zegt :

      Dag citroengroen,

      Dank je wel voor de inzending, we zijn gecharmeerd van de naam, en hebben nog wel enige twijfel of het niet te veel naar foodbeleving neigt. Hiernaast ook misschien te eindigen met een Z ipv een S...?

      Het bord en mes en vork vinden we niet passen, we zoeken meer een tijdloos beeldmerk met een tijdloze vorm, althans misschien wel een herkenbaarheid die juist niet direct met eten en drinken te maken heeft, kun je hierover meedenken?

      De letterstijl vinden we mooi en ook passen bij het niveau waarop we acteren.

      Wellicht is er mogelijkheid om nog een aanpassing te doen?

      Alvast bedankt, en we kijken met belangstelling uit naar je respons.

      Groet, Johan

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network