Beste opdrachtgever,
bijgaand mijn voorstel waarvan ik denk dat het staat als een huis!
Voor de naam heb ik gekozen voor het korte maar krachtige franse woord Fête wat o.a. festijn betekent, en dat is meér dan gewoon een feest!
Dan ga je er al direct vanuit dat daar ook kwaliteit te halen is!
Briljante feestelijke kleuren trekken de aandacht. Symboliek zit in de kleurendiversiteit die staat voor alles wat binnen een fête valt.
Het was mijn bedoeling om niet een anekdotische verbeelding te maken maar een gevoel over te brengen dat de smaakpapillen bij het publiek al los maakt.
Labeling dient m.b.v. de aangepaste slogans onder het logo. Dat komt de herkenbaarheid van het beeldmerk extra ten goede ben ik van mening.
Bovendien zie ik dit (nu al) als grote neonreclame prijken aan de gevel(s) van uw bedrijf, een echte eye-catcher!
Ik hoop uw enthousiaste reactie te mogen ontvangen
Met vriendelijke groet,
JWL
Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.
- Wedstrijd van: JTroeijen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2011
Datum einde: 23-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

