Hallo Donald,
Ik zag dat de logowedstrijd afgelopen is. Hebben jullie een winnaar op het oog daarvoor? Gezien een facebookpagina deel is van de identiteit, moet het dezelfde stijl zijn als het logo. Ik heb dus mijn logo gebruikt en toegepast in een header, een profielfoto en een voorbeeld van een post.
Graag hoor ik of het in de smaak valt en wat de bedoeling is met het logo.
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Facebookpagina SuperBabyStore
- Wedstrijd van: superdonald
- Categorie: Facebook pagina
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-06-2013
Datum einde: 10-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


de wedstrijd is verlengd.
Het valt zeker in de smaak.