Limousine puur
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: BSD
- Categorie: Facebook pagina
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 01-01-2017 08:10
- Datum einde : 08-01-2017 08:09
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 27
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
limousine puur verkoopt vlees van het Franse ras limousin.
Dit vlees staat bekend om zijn fijne en zachte structuur.
En door de natuurlijke rijping van 12 dgn in de koeling komt
dit vlees tot rust en bereikt het de perfecte rijping.
Limousin puur verkoopt vers vlees met bezorging aan huis.
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ATD Agency
-
-
Toelichting van de designer ATD Agency:
Als het goed is is dit een oude post van jullie facebook pagina. Ik heb deze even als voorbeeld genomen omdat ik denk dat dit een sterke actie is. Hopelijk was dit wel de juiste pagina! haha
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ATD Agency:
Ik heb het ontwerp en de kleuren iets aangepast.
-
BSD zegt :
mooi gedaan dit, misschien nog een stukje vlees er in verwerken?of wat vind jij?
-
ATD Agency zegt
Ik zou dat op dit moment sterk afraden. Het gaat namelijk allemaal om presentatie en het beeld dat consumenten van je bedrijf krijgen, dus als er geen mooie foto's zijn doet dat afbreuk aan je kwaliteit en de prijs waarop consumenten je product inschatten. Met dus tot gevolg dat mensen minder bereidt zijn om voor je producten te betalen. Natuurlijk is dit sterk uitvergroot en gaat het hier maar om een facebook pagina maar de gedachte er achter blijft hetzelfde. Dit is waarom grote bedrijven soms miljoenen uitgeven aan de juiste uitstraling, puur om de waarde van hun product in de gedachten van de consumenten te vergroten. Maar op kleine schaal is dit ook voor kleine ondernemers belangrijk.
Ik denk dat het een beetje te vergelijken is met een macdonalds, waar ze neppe hamburgers fotograferen puur om hun product er kwalitatief goed uit te laten zien. Op het plaatje ziet het er prachtig uit maar als je het dan in handen krijgt ziet het er niet uit. Dit is het tegenovergestelde van wat jij nu hebt: een slechte foto maar in het echt een beter product dan op de foto te zien is.
Dus het korte antwoord op je vraag: als je investeert in goede fotografie dan zou ik foto's van vlees erbij doen, maar zolang de foto's er niet goed uit zien zou ik ze weglaten of in ieder geval niet als eerste indruk op de pagina zetten maar verder er onder. -
BSD zegt :
oke zit wel wat in. doet u alleen ontwerp of maakt u ook hele facebook pagina's incl, met pagina om vlees te bestellen etc etc???
-
ATD Agency zegt
Ik heb geen ervaring met het maken van een verkoop pagina op facebook. Dit wordt eigenlijk ook nooit gevraagd door mijn klanten. Voor zover ik weet zit deze functie nog in een testfase in Nederland. Wel kan ik een webshop voor je maken, een website waar je particulier en zakelijk op zou kunnen verkopen. Hier kan je dan naartoe linken vanuit je facebook profiel.
-
ATD Agency zegt
Ik heb geen ervaring met het maken van een verkoop pagina op facebook. Dit wordt eigenlijk ook nooit gevraagd door mijn klanten. Voor zover ik weet zit deze functie nog in een testfase in Nederland. Wel kan ik een webshop voor je maken, een website waar je particulier en zakelijk op zou kunnen verkopen. Hier kan je dan naartoe linken vanuit je facebook profiel.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ATD Agency:
Het product wat ik nu gebruikt heb kan natuurlijk elk gewenst product worden. Maar persoonlijk vind ik dit een mooie manier om je producten te presenteren aan je publiek
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ATD Agency:
Goedemiddag,
Allereerst wat hebben jullie een mooi bedrijf!
Het zou zonde zijn om deze foto's te gebruiken, want naar mijn mening zijn jullie producten veel mooier dan op de bijgevoegde foto's. Het gaat vooral om presentatie en het gevoel dat je meegeeft aan de consumenten.
Vandaar ook dat ik heb gekozen om het vlees niet op de hoofdafbeelding te zetten maar de koeien die ook op jullie website staan. Hiermee laat je meteen zien wat jullie speciaal maakt (de limousin) en geeft het de consumenten meteen het gevoel dat ze een natuurlijk product kopen. Voor mensen die er geen verstand van hebben (zoals ik) kunnen de stukjes vlees overal van zijn. Als je wel het vlees wilt promoten zou ik daar een aparte post voor maken op facebook (zie volgende upload).
Foto tip:
• Laat geen plastic zien op de foto
• Doe er wat groen tussen (zoals op de schalen op jullie facebook) hierdoor komt de kleur van het vlees beter uit.
• Zorg voor de juiste belichting. Als je een foto van het vlees maakt zorg dan dat je genoeg natuurlijk licht hebt, mocht je een flitser of een lamp erbij hebben richt die dan niet direct op het product maar naar boven.
• Huur een professional in om de juiste foto's te maken. Dit kan echt een grote impact hebben op je verkoop.
Mocht je meer informatie willen over advertentie mogelijkheden op facebook om zo nog meer mensen te bereiken, laat het even weten. Anders wordt mijn tekst wel erg lang. -
BSD zegt :
goedemorgen ziet er netjes uit. alleen heb ik de fout gemaakt om limousin puur te noemen, maar het moet zijn limousin vlees puur. limousin puur is een collega fokker uit Brabant
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-