Dank u wel voor de feedback.
Ik heb de basiskleur aangepast en ook de achterkant een kleur gegeven. Het lettertype van 'duo deal' is stoerder. Dit lettertype heb ik ook gebruikt voor de titels op de achterkant.
Ook heb ik andere foto's gekozen voor de achterkant. Uiteraard zijn alle gewenste foto's hier mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Viola
Aanbieding Flyer voor workshops
- Wedstrijd van: Noddies
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-07-2018
Datum einde: 01-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je wel! Ik ga er morgen naar kijken.

Dank je wel voor de feedback. Ik heb een aantal aanpassingen gemaakt in het ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Viola
Super goed verandering! Zou je eens een wat stoerder lettertype kunnen proberen voor alles? De kleur blauw van de aanbieding vind jk niet moo. Zou je daar teal voor kunnen proberen? De achterkant opzet vind ik perfect. Alleen zou ik daar andere foto’s in willen. Kan ik ke die mailen? En zou het een idee zijn om
Het wit van de achtergrond en heel licht kleurtje te geven, hetzelfde als de aanbiedingsbalk? Ook heb ik bedacht dat “duo-deal” wel een leuke benaming is. Of “DUO-Aanbieding”

Geen commentaar
Ik vind de balken foto’s perfect. De aanbieding zou ik graag prominenter willen. Deze mag als het eerst in het oog springen. De uitleg van de aanbieding zou daar dan los van mogen. De tekst in kleur vind ik niet mooi, liever zwart/grijs elegant. De achterzijde vind ik erg rommelig