Geen commentaar
Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs
- Wedstrijd van: skyway
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 19-01-2012
Datum einde: 13-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik heb nu andere kleuren gekozen en nog wat aanpassingen gemaakt.
Hopelijk spreekt dit meer aan.
Mvg, Henry
Het past nog niet helemaal bij wat wij graag uitstralen. Check http://www.your-sencity.com/index.php?page=countries&hl=ned eens voor een aantal voorbeelden van voorgaande evenementen, waarschijnlijk krijg je dan ook een beter beeld van onze organisatie.

Ik heb een nieuwe opzet gemaakt.
Hoop dat dit beter is.
Mvg, Henry
De kreet is goed en duidelijk aanwezig. Echter sluit je poster niet helemaal aan bij het imago dat wij graag willen uitstralen, de poster/flyer mag veel 'stoerder'. Misschien kun je gebruik maken van andere kleuren om dit te bereiken.

Hallo,
Hierbij een idee van mijn kant.
Ik hoop dat het voldoet aan je wensen.
Graag hoor ik feedback of dit in de goede richting is of niet.
Vriendelijke groet, Henry
Hi Henry,
Wat betreft de fluoriderende kleuren zit je in de goede richting. Houd er echter wel rekening mee dat Sencity voor jongeren vanaf 16+ is. Onze voorkeur gaat uit naar één effen achtergrond kleur waarbij het zintuig op de voorgrond de volle aandacht krijgt.
Kijken ook eens op www.your-sencity.com om een idee te krijgen van onze organisatie, hierop zijn ook verschillende andere posters te vinden.
Voor de duidelijkheid. De kreet met de zin 'ooit weleens muziek geroken' groot in de volle aandacht. En het beeldlogo van een zintuig willen wij klein in beeld.