Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs

Datum start: 19-01-2012

Datum einde: 13-02-2012

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
JakobAndre

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Sencity is op zoek naar een flyer/poster dat zich richt op de zintuigprikkeling. Sencity vertaalt de emotie van muziek naar de andere zintuigen (geur, smaak etc), waardoor muziek ook anders te ervaren is. Het is uitgaan op een higher level en dit mag zeker terugkomen in het design. \n\nConcreet willen we 2 designs.\nDesign 1. Simpel, krachtig, opvallend met 1 achtergrondkleur. Dit design wordt gebruikt voor de voorkant van de flyer en de voorkant van een poster.\nSencity Eindhoven zal dit jaar een \'Orange edition\' worden, dit mag dan ook op een leuke subtiele manier terug komen in de poster/flyer.\n\nOp dit design willen we hebben:\n- één kreet groot hebben staan (ooit weleens muziek geroken?) \n- Onder de kreet, kleiner de zin ‘Sencity, uitgaan met zes dimensies!’\n- logo van Sencity \n- www.your-sencity.com \n- Een beeldlogo van een zintuig\n- Het \'I love you\' teken in gebarentaal \nDesign 2. Passend bij design 1. Wordt gebruikt voor de achterkant van de flyer en voor de voorkant van een poster.\nOp dit design willen we: \n- 4 namen voor de line up hebben (deze worden nog bekendgemaakt) \n- Teksten: Aromajockey, Sensefloor, Taste sensations, videojockeys, textjockeys, signdancers, masseurs, hairdressers and more..\n- logo van Sencity\n- www.your-sencity.com \n- Tekst: 28 april 2012 / 21:00 - 04:00 / Effenaar Eindhoven / €15,- (vvk) / €20,- (deur) \n- ruimte voor sponsoren\n- Dresscode : \'Orange\' \n\nVoor design 1 zal gebruikt worden gemaakt van zes verschillende kreten. Dit zal de ontwerper na toezegging nog moeten aanpassen. Beide designs hebben we uiteindelijk in A5 en A2 formaat nodig. \n\nUitdaging? Hope so! And think out of the box...\n

Bedrijfsomschrijving


Sencity is een zintuigprikkelend muziekevenement dat op verschillende plekken in de wereld plaatsvindt. \n\nDit feest gaat verder dan alleen muziek, alle zintuigen komen bij dit feest aan bod! Door de expressieve dansers, SenseFloor, smaaksensaties, videoprojecties, lichteffecten, signdancers en kappers wordt het muziekevenement omgebouwd tot een ware beleving. \n\nSencity is voor zowel doven als horenden een perfecte uitgaansgelegenheid!\n

Doelgroep


Jongeren (doof, slechthorend en horend)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Felle/fluoriderende achtergrond kleur voor design 1\nAanleveringspecificaties: http://www.smashingprints.com/flyer-standaard-a5.html)\n

Designer: Romservice Romservice
flyer_toegangskaart-romservice-KTkvyX0S

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
flyer_toegangskaart-romservice-JKJ9KqP2

RomserviceRomservice

Ik heb nu andere kleuren gekozen en nog wat aanpassingen gemaakt.
Hopelijk spreekt dit meer aan.

Mvg, Henry

skywayskyway

Het past nog niet helemaal bij wat wij graag uitstralen. Check http://www.your-sencity.com/index.php?page=countries&hl=ned eens voor een aantal voorbeelden van voorgaande evenementen, waarschijnlijk krijg je dan ook een beter beeld van onze organisatie.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
flyer_toegangskaart-romservice-hnLHfYTw

RomserviceRomservice

Ik heb een nieuwe opzet gemaakt.
Hoop dat dit beter is.

Mvg, Henry

skywayskyway

De kreet is goed en duidelijk aanwezig. Echter sluit je poster niet helemaal aan bij het imago dat wij graag willen uitstralen, de poster/flyer mag veel 'stoerder'. Misschien kun je gebruik maken van andere kleuren om dit te bereiken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
flyer_toegangskaart-romservice-pkE7gnse

RomserviceRomservice

Hallo,

Hierbij een idee van mijn kant.
Ik hoop dat het voldoet aan je wensen.

Graag hoor ik feedback of dit in de goede richting is of niet.

Vriendelijke groet, Henry

skywayskyway

Hi Henry,


Wat betreft de fluoriderende kleuren zit je in de goede richting. Houd er echter wel rekening mee dat Sencity voor jongeren vanaf 16+ is. Onze voorkeur gaat uit naar één effen achtergrond kleur waarbij het zintuig op de voorgrond de volle aandacht krijgt.
Kijken ook eens op www.your-sencity.com om een idee te krijgen van onze organisatie, hierop zijn ook verschillende andere posters te vinden.

skywayskyway

Voor de duidelijkheid. De kreet met de zin 'ooit weleens muziek geroken' groot in de volle aandacht. En het beeldlogo van een zintuig willen wij klein in beeld.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.