Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: skyway
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 19-01-2012 14:47
- Datum einde : 13-02-2012 14:44
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 49
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Concreet willen we 2 designs.
Design 1. Simpel, krachtig, opvallend met 1 achtergrondkleur. Dit design wordt gebruikt voor de voorkant van de flyer en de voorkant van een poster.
Sencity Eindhoven zal dit jaar een 'Orange edition' worden, dit mag dan ook op een leuke subtiele manier terug komen in de poster/flyer.
Op dit design willen we hebben:
- één kreet groot hebben staan (ooit weleens muziek geroken?)
- Onder de kreet, kleiner de zin ‘Sencity, uitgaan met zes dimensies!’
- logo van Sencity
- www.your-sencity.com
- Een beeldlogo van een zintuig
- Het 'I love you' teken in gebarentaal
Design 2. Passend bij design 1. Wordt gebruikt voor de achterkant van de flyer en voor de voorkant van een poster.
Op dit design willen we:
- 4 namen voor de line up hebben (deze worden nog bekendgemaakt)
- Teksten: Aromajockey, Sensefloor, Taste sensations, videojockeys, textjockeys, signdancers, masseurs, hairdressers and more..
- logo van Sencity
- www.your-sencity.com
- Tekst: 28 april 2012 / 21:00 - 04:00 / Effenaar Eindhoven / €15,- (vvk) / €20,- (deur)
- ruimte voor sponsoren
- Dresscode : 'Orange'
Voor design 1 zal gebruikt worden gemaakt van zes verschillende kreten. Dit zal de ontwerper na toezegging nog moeten aanpassen. Beide designs hebben we uiteindelijk in A5 en A2 formaat nodig.
Uitdaging? Hope so! And think out of the box...
Bedrijfsomschrijving:
Sencity is een zintuigprikkelend muziekevenement dat op verschillende plekken in de wereld plaatsvindt.
Dit feest gaat verder dan alleen muziek, alle zintuigen komen bij dit feest aan bod! Door de expressieve dansers, SenseFloor, smaaksensaties, videoprojecties, lichteffecten, signdancers en kappers wordt het muziekevenement omgebouwd tot een ware beleving.
Sencity is voor zowel doven als horenden een perfecte uitgaansgelegenheid!
Doelgroep:
Jongeren (doof, slechthorend en horend)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Felle/fluoriderende achtergrond kleur voor design 1
Aanleveringspecificaties: http://www.smashingprints.com/flyer-standaard-a5.html)
Romservice
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Romservice:
Ik heb nu andere kleuren gekozen en nog wat aanpassingen gemaakt.
Hopelijk spreekt dit meer aan.
Mvg, Henry -
skyway zegt :
Het past nog niet helemaal bij wat wij graag uitstralen. Check http://www.your-sencity.com/index.php?page=countries&hl=ned eens voor een aantal voorbeelden van voorgaande evenementen, waarschijnlijk krijg je dan ook een beter beeld van onze organisatie.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Romservice:
Ik heb een nieuwe opzet gemaakt.
Hoop dat dit beter is.
Mvg, Henry -
skyway zegt :
De kreet is goed en duidelijk aanwezig. Echter sluit je poster niet helemaal aan bij het imago dat wij graag willen uitstralen, de poster/flyer mag veel 'stoerder'. Misschien kun je gebruik maken van andere kleuren om dit te bereiken.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Romservice:
Hallo,
Hierbij een idee van mijn kant.
Ik hoop dat het voldoet aan je wensen.
Graag hoor ik feedback of dit in de goede richting is of niet.
Vriendelijke groet, Henry
-
skyway zegt :
Hi Henry,
Wat betreft de fluoriderende kleuren zit je in de goede richting. Houd er echter wel rekening mee dat Sencity voor jongeren vanaf 16+ is. Onze voorkeur gaat uit naar één effen achtergrond kleur waarbij het zintuig op de voorgrond de volle aandacht krijgt.
Kijken ook eens op www.your-sencity.com om een idee te krijgen van onze organisatie, hierop zijn ook verschillende andere posters te vinden. -
skyway zegt :
Voor de duidelijkheid. De kreet met de zin 'ooit weleens muziek geroken' groot in de volle aandacht. En het beeldlogo van een zintuig willen wij klein in beeld.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-