Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: skyway
  • Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 19-01-2012 14:47
  • Datum einde : 13-02-2012 14:44
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 49
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Sencity is op zoek naar een flyer/poster dat zich richt op de zintuigprikkeling. Sencity vertaalt de emotie van muziek naar de andere zintuigen (geur, smaak etc), waardoor muziek ook anders te ervaren is. Het is uitgaan op een higher level en dit mag zeker terugkomen in het design.

Concreet willen we 2 designs.
Design 1. Simpel, krachtig, opvallend met 1 achtergrondkleur. Dit design wordt gebruikt voor de voorkant van de flyer en de voorkant van een poster.
Sencity Eindhoven zal dit jaar een 'Orange edition' worden, dit mag dan ook op een leuke subtiele manier terug komen in de poster/flyer.

Op dit design willen we hebben:
- één kreet groot hebben staan (ooit weleens muziek geroken?)
- Onder de kreet, kleiner de zin ‘Sencity, uitgaan met zes dimensies!’
- logo van Sencity
- www.your-sencity.com
- Een beeldlogo van een zintuig
- Het 'I love you' teken in gebarentaal
Design 2. Passend bij design 1. Wordt gebruikt voor de achterkant van de flyer en voor de voorkant van een poster.
Op dit design willen we:
- 4 namen voor de line up hebben (deze worden nog bekendgemaakt)
- Teksten: Aromajockey, Sensefloor, Taste sensations, videojockeys, textjockeys, signdancers, masseurs, hairdressers and more..
- logo van Sencity
- www.your-sencity.com
- Tekst: 28 april 2012 / 21:00 - 04:00 / Effenaar Eindhoven / €15,- (vvk) / €20,- (deur)
- ruimte voor sponsoren
- Dresscode : 'Orange'

Voor design 1 zal gebruikt worden gemaakt van zes verschillende kreten. Dit zal de ontwerper na toezegging nog moeten aanpassen. Beide designs hebben we uiteindelijk in A5 en A2 formaat nodig.

Uitdaging? Hope so! And think out of the box...

Bedrijfsomschrijving:

Sencity is een zintuigprikkelend muziekevenement dat op verschillende plekken in de wereld plaatsvindt.

Dit feest gaat verder dan alleen muziek, alle zintuigen komen bij dit feest aan bod! Door de expressieve dansers, SenseFloor, smaaksensaties, videoprojecties, lichteffecten, signdancers en kappers wordt het muziekevenement omgebouwd tot een ware beleving.

Sencity is voor zowel doven als horenden een perfecte uitgaansgelegenheid!

Doelgroep:

Jongeren (doof, slechthorend en horend)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Felle/fluoriderende achtergrond kleur voor design 1
Aanleveringspecificaties: http://www.smashingprints.com/flyer-standaard-a5.html)

vanderSangen
  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 64327 voor Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 64232 voor Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 63974 voor Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer vanderSangen:

      Hierbij mijn aanpassingen voor de 'Orange Edition'.

      Heb rechts ruimte open gelaten voor de sponsors.

      Met vriendelijke groet,

      Nick van der Sangen

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 63717 voor Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 63424 voor Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer vanderSangen:

      Vroeg me af: 'ooit' en 'weleens', zijn dat geen synoniemen van elkaar?

      'Aromajockey' lijkt een enkelvoud, vervolgens is het 'videojockeys' en 'textjockeys'. Dat is de bedoeling?

      Met vriendelijke groet,

      Nick van der Sangen

    2. skyway zegt :

      Wat betreft de kreet, 'ooit weleens muziek geroken' dit is slechts een voorbeeld, de definitieve kreet wordt later bepaald. Op het evenement is maar één aromajockey en meerdere videojockeys aanwezig, vandaar dat hier onderscheid in wordt gemaakt. Inmiddels is besloten om er een 'orange edition' van te maken. Wij zijn benieuwd naar jouw ideeën over hoe dit eventueel subtiel terug kan komen in de poster. Op de achterzijde mag ook worden vermeld dat de gewenste dresscode 'orange' is.
      Succes !

    3. vanderSangen zegt

      Helder, ik ga ermee aan de slag! Bedankt voor de reactie.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 63241 voor Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network