Geen commentaar
Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs
- Wedstrijd van: skyway
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 19-01-2012
Datum einde: 13-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hierbij mijn aanpassingen voor de 'Orange Edition'.
Heb rechts ruimte open gelaten voor de sponsors.
Met vriendelijke groet,
Nick van der Sangen

Geen commentaar

Vroeg me af: 'ooit' en 'weleens', zijn dat geen synoniemen van elkaar?
'Aromajockey' lijkt een enkelvoud, vervolgens is het 'videojockeys' en 'textjockeys'. Dat is de bedoeling?
Met vriendelijke groet,
Nick van der Sangen
Wat betreft de kreet, 'ooit weleens muziek geroken' dit is slechts een voorbeeld, de definitieve kreet wordt later bepaald. Op het evenement is maar één aromajockey en meerdere videojockeys aanwezig, vandaar dat hier onderscheid in wordt gemaakt. Inmiddels is besloten om er een 'orange edition' van te maken. Wij zijn benieuwd naar jouw ideeën over hoe dit eventueel subtiel terug kan komen in de poster. Op de achterzijde mag ook worden vermeld dat de gewenste dresscode 'orange' is.
Succes !
Helder, ik ga ermee aan de slag! Bedankt voor de reactie.

Geen commentaar