Flyer/poster ontwerp voor zintuigprikkelend muziekevenement | 2 designs

Datum start: 19-01-2012

Datum einde: 13-02-2012

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
JakobAndre

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Sencity is op zoek naar een flyer/poster dat zich richt op de zintuigprikkeling. Sencity vertaalt de emotie van muziek naar de andere zintuigen (geur, smaak etc), waardoor muziek ook anders te ervaren is. Het is uitgaan op een higher level en dit mag zeker terugkomen in het design. \n\nConcreet willen we 2 designs.\nDesign 1. Simpel, krachtig, opvallend met 1 achtergrondkleur. Dit design wordt gebruikt voor de voorkant van de flyer en de voorkant van een poster.\nSencity Eindhoven zal dit jaar een \'Orange edition\' worden, dit mag dan ook op een leuke subtiele manier terug komen in de poster/flyer.\n\nOp dit design willen we hebben:\n- één kreet groot hebben staan (ooit weleens muziek geroken?) \n- Onder de kreet, kleiner de zin ‘Sencity, uitgaan met zes dimensies!’\n- logo van Sencity \n- www.your-sencity.com \n- Een beeldlogo van een zintuig\n- Het \'I love you\' teken in gebarentaal \nDesign 2. Passend bij design 1. Wordt gebruikt voor de achterkant van de flyer en voor de voorkant van een poster.\nOp dit design willen we: \n- 4 namen voor de line up hebben (deze worden nog bekendgemaakt) \n- Teksten: Aromajockey, Sensefloor, Taste sensations, videojockeys, textjockeys, signdancers, masseurs, hairdressers and more..\n- logo van Sencity\n- www.your-sencity.com \n- Tekst: 28 april 2012 / 21:00 - 04:00 / Effenaar Eindhoven / €15,- (vvk) / €20,- (deur) \n- ruimte voor sponsoren\n- Dresscode : \'Orange\' \n\nVoor design 1 zal gebruikt worden gemaakt van zes verschillende kreten. Dit zal de ontwerper na toezegging nog moeten aanpassen. Beide designs hebben we uiteindelijk in A5 en A2 formaat nodig. \n\nUitdaging? Hope so! And think out of the box...\n

Bedrijfsomschrijving


Sencity is een zintuigprikkelend muziekevenement dat op verschillende plekken in de wereld plaatsvindt. \n\nDit feest gaat verder dan alleen muziek, alle zintuigen komen bij dit feest aan bod! Door de expressieve dansers, SenseFloor, smaaksensaties, videoprojecties, lichteffecten, signdancers en kappers wordt het muziekevenement omgebouwd tot een ware beleving. \n\nSencity is voor zowel doven als horenden een perfecte uitgaansgelegenheid!\n

Doelgroep


Jongeren (doof, slechthorend en horend)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Felle/fluoriderende achtergrond kleur voor design 1\nAanleveringspecificaties: http://www.smashingprints.com/flyer-standaard-a5.html)\n

Designer: yannnnnick yannnnnick
flyer_toegangskaart-yannnnnick-m2RZniWe

yannnnnickyannnnnick

Mocht er interesse zijn, dan maak ik de flyer erbij

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.