Hippe design wervingsflyer voor Astare
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: astare
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Totaal budget: € 180.00
- Datum start : 18-04-2011 22:04
- Datum einde : 02-05-2011 22:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 45
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het moet een catchy flyer worden die jonge mensen prikkelt/verleidt. De nadruk mag op het grafische liggen, of in woorden, of in een combinatie daarvan. De flyer moet dubbelzijdig worden (op de achterkant onze contactgegevens e.d.)
Bedrijfsomschrijving:
Astare is een jonge enthousiaste organisatie die zich richt op de bemiddeling van personeel in de zorg. Astare onderneemt duurzaam (MVO). Voor meer informatie kijk op onze site: www.astare.nl
Doelgroep:
Studenten en jonge professionals
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- Logo is in vector bijgevoegd
- Onze hoofdkleur is blauw #2e5fac
- Secundaire kleuren: lichtblauw #0092ff, donkergrijs #7d7e81, lichtgrijs #acaeb0
- A5 formaat
versluisdesign
-
-
Toelichting van de designer versluisdesign:
Hier is de achterkant.
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl -
astare zegt :
Leuk gedaan maar voor een flyer niet pakkend en catchy genoeg. Ook teveel tekst.
-
versluisdesign zegt
DIt was bedoeld als de achterkant voor het bovenstaande ontwerp. Voor het geval dat jullie nog wat tekst op de achterkant wilde plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl -
versluisdesign zegt
Dit was bedoeld als de achterkant voor het bovenstaande ontwerp. Voor het geval dat jullie nog wat tekst op de achterkant wilde plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer versluisdesign:
Beste Astare,
Ik heb hier een ontwerp voor de flyer. Ik heb gekozen voor een typografie die de jongere doelgroep erg aanspreekt maar toch een link legt naar een oudere doelgroep. Ik heb hier een link met een voorbeeld waar je deze soort typografie in gebruik ziet en ziet dat het vroeger al is gebruikt maar vandaag de dag nog in veel toonaangevende magazines en ontwerpen word toegepast.
http://fontsinuse.com/barbara-kruger-kim-kardashian-futura/
Ik vond dit wel toepasselijk omdat de zorg natuurlijk ook vaak een jongere doelgroep is die de oudere helpt. Wel heb ik er voor gekozen om het rood te vervangen door jullie huisstijl kleur. Het beeld is ook zo toegepast dat het de jongere doelgroep aanspreekt en geeft het een humoristisch tintje.
Ook heb ik gebruik gemaakt van een verwijzing van nieuwe media door het facebook icoon met I like this er in te verwerken. Dit is iets wat op dit moment natuurlijk erg speelt onder de jonge doelgroep.
Voor de achterkant heb ik nu de tekst van de website genomen, maar deze kan natuurlijk vervangen worden. Ik hoor graag wat u er van vind!
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl -
astare zegt :
Origineel, leuk idee maar sluit niet helemaal aan bij onze doelgroep. De flyer zou breder moeten voor de gehele zorg (niet zozeer somatische zorg maar meer voor sociotherapeuten/groepsleiders e.d.)
-
versluisdesign zegt
Bedankt voor uw reactie, ik had begrepen dat het een jonge doelgroep moest aantrekken en ook als het gaat om sociotherapeuten, en dit jongere mensen zijn, is het toch nog steeds dat de jongeren de ouderen ondersteunen. Dit is waar de tekst naar verwijst.
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-