Hier is de achterkant.
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl
Hippe design wervingsflyer voor Astare
- Wedstrijd van: astare
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 18-04-2011
Datum einde: 02-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk gedaan maar voor een flyer niet pakkend en catchy genoeg. Ook teveel tekst.
DIt was bedoeld als de achterkant voor het bovenstaande ontwerp. Voor het geval dat jullie nog wat tekst op de achterkant wilde plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl
Dit was bedoeld als de achterkant voor het bovenstaande ontwerp. Voor het geval dat jullie nog wat tekst op de achterkant wilde plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl

Beste Astare,
Ik heb hier een ontwerp voor de flyer. Ik heb gekozen voor een typografie die de jongere doelgroep erg aanspreekt maar toch een link legt naar een oudere doelgroep. Ik heb hier een link met een voorbeeld waar je deze soort typografie in gebruik ziet en ziet dat het vroeger al is gebruikt maar vandaag de dag nog in veel toonaangevende magazines en ontwerpen word toegepast.
http://fontsinuse.com/barbara-kruger-kim-kardashian-futura/
Ik vond dit wel toepasselijk omdat de zorg natuurlijk ook vaak een jongere doelgroep is die de oudere helpt. Wel heb ik er voor gekozen om het rood te vervangen door jullie huisstijl kleur. Het beeld is ook zo toegepast dat het de jongere doelgroep aanspreekt en geeft het een humoristisch tintje.
Ook heb ik gebruik gemaakt van een verwijzing van nieuwe media door het facebook icoon met I like this er in te verwerken. Dit is iets wat op dit moment natuurlijk erg speelt onder de jonge doelgroep.
Voor de achterkant heb ik nu de tekst van de website genomen, maar deze kan natuurlijk vervangen worden. Ik hoor graag wat u er van vind!
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl
Origineel, leuk idee maar sluit niet helemaal aan bij onze doelgroep. De flyer zou breder moeten voor de gehele zorg (niet zozeer somatische zorg maar meer voor sociotherapeuten/groepsleiders e.d.)
Bedankt voor uw reactie, ik had begrepen dat het een jonge doelgroep moest aantrekken en ook als het gaat om sociotherapeuten, en dit jongere mensen zijn, is het toch nog steeds dat de jongeren de ouderen ondersteunen. Dit is waar de tekst naar verwijst.
Met vriendelijke groet,
Vincent Versluis
www.versluisdesign.nl