Hippe design wervingsflyer voor Astare

Datum start: 18-04-2011

Datum einde: 02-05-2011

Totaal budget: € 180.00
Nieuwste inzending
Book cover
Geert93

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De flyer moet ervoor zorgen dat jonge mensen zich inschrijven bij Astare om in de zorg te werken. De flyer zal vooral worden uitgedeeld en opgehangen in onderwijsinstellingen (universiteiten, hogescholen, etc).

Het moet een catchy flyer worden die jonge mensen prikkelt/verleidt. De nadruk mag op het grafische liggen, of in woorden, of in een combinatie daarvan. De flyer moet dubbelzijdig worden (op de achterkant onze contactgegevens e.d.)

Bedrijfsomschrijving


Astare is een jonge enthousiaste organisatie die zich richt op de bemiddeling van personeel in de zorg. Astare onderneemt duurzaam (MVO). Voor meer informatie kijk op onze site: www.astare.nl

Doelgroep


Studenten en jonge professionals

Kleuren, favoriete logo's, must haves


- Logo is in vector bijgevoegd
- Onze hoofdkleur is blauw #2e5fac
- Secundaire kleuren: lichtblauw #0092ff, donkergrijs #7d7e81, lichtgrijs #acaeb0
- A5 formaat

Designer: berberj berberj
flyer_toegangskaart-berberj-eDUP3YlU

berberjberberj

en de achterkant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
flyer_toegangskaart-berberj-nekg2Qsq

berberjberberj

Beste Astare,
Bij deze inzending heb ik gekozen om de foto in de donkerblauwe kleur te maken en op de voor en achterkant groot af te beelden. de voorkant energiek met de zin \"Investeer in jezelf!! investeer in anderen!\" de achterkant is rustiger met de informatieve tekst.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
flyer_toegangskaart-berberj-CsLTdUTA

berberjberberj

en de achterkant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
flyer_toegangskaart-berberj-BGzFVSmO

berberjberberj

Beste Astare,
Bij deze mijn inzending. De foto heb ik iets aangepast zodat de kleuren wat feller zijn en de foto daardoor vrolijker naar voren komt. Op de voorkant staat de foto centraal met een aantal steekwoorden. De achterkant is iets rustiger qua opzet, met meer de nadruk op de tekst.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.