Beste opdrachtgever, onze tweede inzending.
Wij mogen graag nogal eens (letterlijk) dwars denken.
Dit omdat de flyer dan extra opvalt. De achtergrond en ontwerpen van onze eerste inzending hebben we ook hier toegepast. Voor de 3P's (People, Planet en Profit) hebben we een eigen ontwerpje gemaakt. Ook hiervoor geldt dat teksten en kleuren altijd aangepast kunnen worden.
We hopen dat dit u ook aanspreekt. met vriendelijke groet, Eduard & Eva.
Hippe flyer voor een lokale tweedehands website (Koopplein Haarlem)
- Wedstrijd van: Koopplein Haarlem
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 23-10-2013
Datum einde: 08-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever, hierbij onze inzendingen. Wij zijn uitgegaan van een soort "gerecycled karton" als achtergrond-kleur. Juist omdat u gericht bent op de nieuwe manier van recyclen. De foto van het stadhuis is tot een oude sepia afdruk gemaakt, om het tweede-hands te benadrukken. De teksten hebben we simpel, maar doeltreffend gehouden.
Lettertypes en kleuren kunnen altijd aangepast worden.
We hopen dat het u aanspreekt. vriendelijke groet, Eduard & Eva.