Hippe flyer voor een lokale tweedehands website (Koopplein Haarlem)
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Koopplein Haarlem
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Totaal budget: € 149.00
- Datum start : 23-10-2013 11:32
- Datum einde : 08-11-2013 11:29
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 25
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Koopplein Haarlem is een franchise onderneming. In de flyer moet in ieder geval het logo van Koopplein terug komen. Het is de bedoeling van Koopplein Haarlem om het accent vooral op duurzaamheid te leggen.
Bedrijfsomschrijving:
Koopplein Haarlem is de lokale, gratis marktplaats. Koopplein Haarlem biedt Haarlemmers de mogelijkheid spullen in hun eigen gemeente te kopen en verkopen. Daarnaast is het de bedoeling in de toekomst meer te doen met het aanbieden van gratis spullen, het lenen van spullen en het aanbieden en vragen van vrijwilligersklussen. Alles vanuit de gedachte van duurzaamheid en de 3 p's van people, planet, profit.
Doelgroep:
De doelgroep is Haarlemmers tussen de 30 en de 70.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
In de flyer moet in ieder geval het logo van koopplein terugkomen en een verwijzing naar de website www.koopplein.nl/haarlem en evt de facebookpagina www.facebook.com/haarlemkoopplein.
Oppatja
-
-
Toelichting van de designer Oppatja:
Goedenavond,
Ik kwam uw aanvraag tegen en wilde het niet links laten liggen. Daarom heb ik een opzet gemaakt voor de flyer. Duidelijk en uitnodigend. Ik heb ervoor gekozen om een simpele opzet te maken, met als reden de uitstraling die uw organisatie overbracht op mij; het moet niet niet te moeilijk zijn, de marktplaats in uw gemeente en toegankelijk voor uw gestelde doelgroep, kortom simpel. De reden van de kleurkeuze is de duurzaamheid en het moet meteen pakkend zijn voor het oog, vandaar fel groen. Als duidelijke eis en het doel van de flyer, was om mensen aan te moedigen tot het bezoeken van de site. De sitenaam is dus ook prominent aanwezig en de hoofdlijn van de flyer.
Het is u waarschijnlijk niet onopgemerkt gebleven dat het een opzet is van de voorkant, met als reden dat ik prefereerde om allereerst feedback te ontvangen over de opzet. Deze ontvang dan ook graag! Mocht u de opzet toch niet vinden aansluiten bij uw doel, smaak en/of gedachte, dan hoor ik het graag. Om u alsnog zo spoedig mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Oppatja -
Koopplein Haarlem zegt :
Beste Oppatja,
Bedankt voor de flyer. Hij ziet er zeker interessant uit. Wel een paar opmerkingen. Ten eerste zou het logo wat mij betreft wel iets duidelijker mogen. En ten tweede; het is een franchise, waardoor je als je alleen koopplein.nl intikt, je niet op mijn website komt. Dat is www.koopplein.nl/haarlem. Ik had het graag anders gezien, maar helaas is dat niet anders. Wellicht is het leuk om meer te verwijzen naar Haarlem.
Vriendelijke groet,
Sascha -
Koopplein Haarlem zegt :
Beste Oppatja,
Bedankt voor de flyer. Hij ziet er zeker interessant uit. Wel een paar opmerkingen. Ten eerste zou het logo wat mij betreft wel iets duidelijker mogen. En ten tweede; het is een franchise, waardoor je als je alleen koopplein.nl intikt, je niet op mijn website komt. Dat is www.koopplein.nl/haarlem. Ik had het graag anders gezien, maar helaas is dat niet anders. Wellicht is het leuk om meer te verwijzen naar Haarlem.
Vriendelijke groet,
Sascha -
Oppatja zegt
Ga ik aan werken, u hoort van mij! Bent u het eens met de kleurenkeuze en opzet of heeft u het liever wat zakelijker. Dan maak ik gebruik van grijstinten en verzadigde. Wat wilt u overigens op de achterzijde hebben, bedrijfsinformatie, adresgegevens, motiverende tekst etcetera?
Met vriendelijke groet,
Oppatja -
Oppatja zegt
Excuses, kleine correctie: minder verzadige kleuren.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-