Goedenavond,
Ik kwam uw aanvraag tegen en wilde het niet links laten liggen. Daarom heb ik een opzet gemaakt voor de flyer. Duidelijk en uitnodigend. Ik heb ervoor gekozen om een simpele opzet te maken, met als reden de uitstraling die uw organisatie overbracht op mij; het moet niet niet te moeilijk zijn, de marktplaats in uw gemeente en toegankelijk voor uw gestelde doelgroep, kortom simpel. De reden van de kleurkeuze is de duurzaamheid en het moet meteen pakkend zijn voor het oog, vandaar fel groen. Als duidelijke eis en het doel van de flyer, was om mensen aan te moedigen tot het bezoeken van de site. De sitenaam is dus ook prominent aanwezig en de hoofdlijn van de flyer.
Het is u waarschijnlijk niet onopgemerkt gebleven dat het een opzet is van de voorkant, met als reden dat ik prefereerde om allereerst feedback te ontvangen over de opzet. Deze ontvang dan ook graag! Mocht u de opzet toch niet vinden aansluiten bij uw doel, smaak en/of gedachte, dan hoor ik het graag. Om u alsnog zo spoedig mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Oppatja
Hippe flyer voor een lokale tweedehands website (Koopplein Haarlem)
- Wedstrijd van: Koopplein Haarlem
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 23-10-2013
Datum einde: 08-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Oppatja,
Bedankt voor de flyer. Hij ziet er zeker interessant uit. Wel een paar opmerkingen. Ten eerste zou het logo wat mij betreft wel iets duidelijker mogen. En ten tweede; het is een franchise, waardoor je als je alleen koopplein.nl intikt, je niet op mijn website komt. Dat is www.koopplein.nl/haarlem. Ik had het graag anders gezien, maar helaas is dat niet anders. Wellicht is het leuk om meer te verwijzen naar Haarlem.
Vriendelijke groet,
Sascha
Beste Oppatja,
Bedankt voor de flyer. Hij ziet er zeker interessant uit. Wel een paar opmerkingen. Ten eerste zou het logo wat mij betreft wel iets duidelijker mogen. En ten tweede; het is een franchise, waardoor je als je alleen koopplein.nl intikt, je niet op mijn website komt. Dat is www.koopplein.nl/haarlem. Ik had het graag anders gezien, maar helaas is dat niet anders. Wellicht is het leuk om meer te verwijzen naar Haarlem.
Vriendelijke groet,
Sascha
Ga ik aan werken, u hoort van mij! Bent u het eens met de kleurenkeuze en opzet of heeft u het liever wat zakelijker. Dan maak ik gebruik van grijstinten en verzadigde. Wat wilt u overigens op de achterzijde hebben, bedrijfsinformatie, adresgegevens, motiverende tekst etcetera?
Met vriendelijke groet,
Oppatja
Excuses, kleine correctie: minder verzadige kleuren.