iPhone Reparatie Twente Tips Flyer
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: marchog
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Totaal budget: € 159.00
- Datum start : 07-04-2014 11:30
- Datum einde : 21-04-2014 11:23
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 10
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Wij voeren reparaties uit aan iPhone's, iPad's en iPod's. Zijn dus specifiek gericht op reparatie van Apple producten. Doen geen verkoop van nieuwe toestelen.
Doelgroep:
Wij bedienen zowel de zakelijke markt als de consument.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Logo van iPhone Reparatie Twente bestaat uit de volgende kleuren:
Limegroen (PMS 390 ?) & Grijs
bertvandorp
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer bertvandorp:
Hallo,
Uit uw briefing begreep ik dat het om een serie flyers gaat. Ik heb daarom niet verder naar de uitnodiging gekeken, maar die is a.d.h.v. bijgeleverde schets makkelijk in te vullen. Ik ben uitgegaan van zes tips per folder. Ik vroeg me wel af van waarom alleen tips en geen aanbiedingen, maar dat kunt u me ongetwijfeld uitleggen. Door de kenmerkende ‘o’ vorm uit uw logo (extreem vergroot) als achtergrond te gebruiken kun je alle kanten op en blijft het familliegevoel duidelijk en behouden.
Ik weet niet of jullie erkend Apple-reparateur zijn dus of het gebruik van het Apple logo geoorloofd is, maar het staat natuurlijk wel heel goed. De flyer is nu ruim van opzet dus je kunt ook makkelijk meer of minder tips een plaats geven. Op de voor- en achterzijde zie je hoe je door de ‘O’ in gedeeltes als achtergrond te gebruiken heel goed een serie kan bouwen tot desnoods 20 flyers. Op de uitnodigingen zou je hem dan chiquer maken, maar blijft het basisidee nog steeds bruikbaar. Ik hoor graag uw reactie. Met vriendelijke groet,
Bert van Dorp -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-