Geen commentaar
iPhone Reparatie Twente Tips Flyer
- Wedstrijd van: marchog
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 07-04-2014
Datum einde: 21-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo,
Uit uw briefing begreep ik dat het om een serie flyers gaat. Ik heb daarom niet verder naar de uitnodiging gekeken, maar die is a.d.h.v. bijgeleverde schets makkelijk in te vullen. Ik ben uitgegaan van zes tips per folder. Ik vroeg me wel af van waarom alleen tips en geen aanbiedingen, maar dat kunt u me ongetwijfeld uitleggen. Door de kenmerkende ‘o’ vorm uit uw logo (extreem vergroot) als achtergrond te gebruiken kun je alle kanten op en blijft het familliegevoel duidelijk en behouden.
Ik weet niet of jullie erkend Apple-reparateur zijn dus of het gebruik van het Apple logo geoorloofd is, maar het staat natuurlijk wel heel goed. De flyer is nu ruim van opzet dus je kunt ook makkelijk meer of minder tips een plaats geven. Op de voor- en achterzijde zie je hoe je door de ‘O’ in gedeeltes als achtergrond te gebruiken heel goed een serie kan bouwen tot desnoods 20 flyers. Op de uitnodigingen zou je hem dan chiquer maken, maar blijft het basisidee nog steeds bruikbaar. Ik hoor graag uw reactie. Met vriendelijke groet,
Bert van Dorp