Kerstactie Huiswerkinstituut

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Seizoen Vijf
  • Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
  • Totaal budget: € 275.00
  • Datum start : 29-11-2018 14:07
  • Datum einde : 06-12-2018 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 11
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We hebben behoefte aan een ludieke actie / campagne om leerlingen te werven voor huiswerkbegeleiding. We zoeken een concept; headline en beeld

Deze actie moet:
- eenvoudig te produceren en in te zetten zijn; emailing, online, social, flyering
- regionaal inzetbaar rondom de vijf vestigingen
- ouders van tieners (middelbare school) aanspreken
- inspelen op tegenvallende schoolresultaten (kerstrapport)
- activeren om een gratis proefdag te boeken

Overtuiging
Tegenvallende schoolresultaten zijn meestal een gevolg van het onvermogen goed te plannen; realistisch, rekening houdend met de eigen talenten en andere activiteiten, inschatten hoe lang iets duurt, de discipline je daaraan houden én het inzicht in wat jouw leerstijl is.

Insights
De afgelopen drie maanden van het schooljaar hebben de leerlingen het, samen met de ouders, zelf geprobeerd. Nu blijkt dat ze toch hulp nodig hebben.
Ouders zien het inzetten van hulp soms als zwakte bod. Ze vinden dat ze het zelf zouden moeten kunnen. Nu voelen ze zich tekort schieten.
Ouders willen dat hun kind een goede (gelukkige) toekomst heeft. Zij geloven dat dit voor een groot deel wordt beïnvloed door het halen van een (zo hoog mogelijk) diploma.

Associaties:
Ouders zoeken vaak ook op de term bijles
Speel in op bijvoorbeeld het kerstrapport of goede voornemens voor 2019
Leren is een vak, dat moet je leren
Leer leren
De naam van het huiswerkinstituut: KNAP! Leren
KNAP! vindt dat ieder kind op de juiste plek hoort te zitten
KNAP! helpt jouw leerstijl te ontwikkelen; auditief, visueel, fysiek
Het beeldmerk van KNAP is een uiltje

Belofte:
Dit huiswerkinstituut belooft dat de meeste leerlingen met drie maanden hun planning op de rit hebben waardoor het al merkbaar beter gaat. Bovendien hebben de leerlingen hier hun hele leven iets aan.

Call to action:
Boek een gratis proefdag
kijk voor meer informatie op de site
Maak een kennismakingsafspraak om te achterhalen wat de beste hulp is

Bedrijfsomschrijving:

Instituut dat studiebegeleiding biedt. Meest bekende vormen zijn huiswerkbegeleiding en bijles. Dit instituut zet in op het leren leren. De huiswerkbegeleiding bestaat dan ook uit actieve begeleiding en training om het zelf te kunnen. Dit in tegenstelling tot het imago van deze branche dat het een verkapte huiswerkplek / oppas is.

Doelgroep:

Ouders (tweeverdieners) van kinderen op de middelbare school die waarde hechten aan een goede opleiding.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleuren zijn blauw en groen. Beeldmerk is een uiltje.

lookaluuk
  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 916397 voor Kerstactie Huiswerkinstituut wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 916200 voor Kerstactie Huiswerkinstituut wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Flyer, (Toegangs)Kaart # 916197 voor Kerstactie Huiswerkinstituut wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network