Bedankt voor uw feedback.
Ik heb het geheel naar mening nu meer mature gemaakt zonder oudbollig te worden. De personen op de foto\'s zijn duidelijk iets ouder als op mijn vorige versie. Ook heb ik 2 extra foto\'s toegvoegd zodat het wat meer beeld is geworden. Het geheel heb ik ook iets anders ingedeeld. De foto\'s zijn dit keer in kleur! Ik ben benieuwd naar uw reaktie.
m.vr.gr. Johan
Ontwerp van factsheet voor The CFO Company
- Wedstrijd van: j.jongsma
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 05-04-2011
Datum einde: 15-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik heb trouwens nog de slogan \"Samen naar de top\" op allebei de zijdes toegvoegd. Betreft uw reaktie over dat het oranje/bruin minder scherp zou zijn, dit zou kunnen de flyer is nu nog in lage resolutie maar word vanzelfsprekend in hoge resolutie aangeleverd.
Ja dat is mooi bedankt.

Hallo,
Bedankt voor uw reaktie.
Naar aanleiding van uw opmerkingen heb ik een foto
toegevoegd met subtekst. Dit zegt genoeg lijkt me...samen naar de top! Op de achterzijde heb ik
een foto toegevoegd van handen op elkaar die
(net als bij sporters) voor aanvang hun goede
samenwerking bevestigen en \'dat ze er samen tegenaan gaan!\'
Ik ben benieuwd naar uw reaktie.
m.vr.gr. Johan
OK, duidelijk. Volgens mij is de kleur van het oranje/bruin ook iets minder scherp. Over de fotos. We moeten uitkijken niet een te junior uitstraling op te wekken. The CFO Company levert senior CFO\'s aan bedrijven in het MKB, soms familiebedrijven, daaronder zowel jonge maar ook gelouterde ondernemers. Denk qua CFO\'s aan leeftijd van 40 tot wellicht 55 a 60 jaar. Daar moeten de beelden bij passen. Het moet dus mature zijn maar niet oubollig. Kunt u daar nog iets mee?

Hallo,
Hierbij mijn inzending. De flyer heb ik strak gehouden en daarbij alleen gebruik gemaakt van de kleuren uit het CFO logo. Ik ben van mening dat de flyer strak, zakelijk, modern moet zijn. Ik zou persoonlijk voor minder tekst kiezen.
De boodschap zo kort mogelijk houden.
Het linkerontwerp is de voorkant en het rechterontwerp de achterkant van de flyer.
Ik ben beniewd naar uw reaktie.
m.vr.gr. Johan
Leuk ontwerp. Minder tekst, daar denken wij ook over na. Wel vinden we de foto\'s sterk op elkaar lijken. Ons motto is (ook): samen naar de top. Het mag ook uit de inhoud van de tekst worden gehaald. Is er voor de beelden iets anders te bedenken.