Hierbij weer een nieuwe variant met enkele aangepaste zwart/wit foto\'s. Mocht er vraag naar zijn, dan kan ik dit ontwerp natuurlijk ook nog met kleurenfoto\'s maken.
Mvg, Christine
Ontwerp van factsheet voor The CFO Company
- Wedstrijd van: j.jongsma
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 05-04-2011
Datum einde: 15-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



En hierbij ook nog een versie met alle foto\'s in zwart wit. Dit oogt iets rustiger naar mijn mening.

Hierbij een aangepast ontwerp. Enkele foto\'s zijn aangepast, en alle foto\'s staan nu in kleur.
Bedankt. Over de foto\'s. We moeten uitkijken niet een te junior uitstraling op te wekken. The CFO Company levert senior CFO\'s aan bedrijven in het MKB, soms familiebedrijven, daaronder zowel jonge maar ook gelouterde ondernemers. Denk qua CFO\'s aan leeftijd van 40 tot wellicht 55 a 60 jaar. Daar moeten de beelden bij passen. Het moet dus mature zijn maar niet oubollig. Kunt u daar nog iets mee? Foto op eerste pagina bovenin straalt dat ook wel uit, 2e pagina rechts wat minder.

Geen commentaar
En nu?
Nu goed zichtbaar. Dankjewel.
Top! Ik ben benieuwd naar jullie reactie en/of verbeterpunten.
Groeten, Christine
Ziet er goed uit. Zeker ook leuk dat er meerdere afbeeldingen gebruikt worden (plaatjes zeggen meer dan ...). Gebruik visitekaartje ook origineel.
Ons submotto is \"samen naar de top\", en ook in de inhoud van de tekst is veel aan te treffen hoe we de profilering zien. Is het mogelijk daar met een paar afbeeldingen nog iets mee te doen. Bijv. de man op de 2e pagina met de oranje stropdas spreekt minder aan.

Beste J. Jongsma,
Hierbij mijn eerste voorstel voor de factsheet. Ik heb gekozen voor een enkelzijdige pagina. Alle informatie komt dan helder en overzichtelijk over, en daarnaast leest het voor de digitale ontvanger een stuk prettiger als het bij 1 pagina blijft. Ook worden drukkosten met een enkelzijdig ontwerp op deze manier lager.
Eventueel kunnen we natuurlijk nog teksten schrappen als dat wenselijk is.
Verder ben ik benieuwd of jullie ook eigen beeldmateriaal hebben wat ik er nog in zou kunnen verwerken.
Graag hoor ik uw feedback/kritiek, zodat we samen tot een goed eindproduct kunnen komen!
Groeten, Christine
Leuk bedacht, alles op een pagina, maar daardoor inderdaad (te) veel tekst. Het herhaald gebruik van de blokjes uit het logo vind ik niet mooi.
Is mijn nieuwe ontwerp voor jullie goed zichtbaar? Er gaat steeds iets mis met uploaden...
Nee we zien alleen de 1e versie van het ontwerp ....