Beste Opdrachtgever,
Hierbij nog wat aanpassingen.
Ik heb de tekst van de voorkant en het bovenste gedeelte van de achterkant veranderd. De folder is nu een eenheid, de voorkant hoort bij de achterkant.
Ook heb ik de tekst dikke letters gegeven net als het logo, zodat het nog meer in het oog springt.
Daarnaast heb ik de onderste balken wat feller gemaakt en met witte tekst, zodat het niet al te bont werd maar toch goed leesbaar.
Met vriendelijke groet,
Elise de Bruijn
promotieflyer voor startende personal trainer
- Wedstrijd van: Healthy2gether Coaching
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 26-04-2014
Datum einde: 06-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit vind ik erg mooi! Strak, overzichtelijk en toch aansprekend.
Is het mogelijk om de voorkant nog iets aan te passen? Zo zou het contrast van de dienstverlening (personal coaching, voedingsbegeleiding en leefstijlbegeleiding) meer naar voren mogen komen zoals bij de eerste versie. Ook zou het fijn zijn als er ruimte is om een actie te benadrukken. In het huidige format zou dit het beste op de voorkant kunnen denk ik.
Dit is uiteraard mogelijk, ik zie alleen dat de wedstrijd voorbij is helaas.
Ik zou acties altijd op de voorkant van de flyer zetten. In iets van een rondje, of verkoopkaartje. Misschien het rondje van het hoofdje van het beeldmerk.
Ik kan eventueel nog via de mail aanpassingen versturen?

Beste Opdrachtgever,
Hierbij de voorkant met wat aanpassingen van het eerdere ontwerp en een bijpassende achterkant.
Ik had ook zinnen als:
Wil jij een gezonde leefstijl ontwikkelen?
Zoek je een coach voor een gezonde leefstijl?
Zoek je een coach die je helpt afvallen?
Wil jij die mooie zomerjurk weer passen?
Zoek jij een coach voor een trainingsschema?
Dit format vind ik al veel beter en aansprekender. De prikkelende slagzin zou ik eerder kiezen voor iets in de zin van: 'Het strakke en fitte lichaam dat u altijd al wilde'. Verder ziet het er zeer netjes uit.

Geen commentaar
Het gebruik van het logo in watermerk vind ik erg mooi evenals de gecentreerde tekst (trekt direct de aandacht). De gebruikte tekst is echter niet direct prikkelend om over te gaan tot actie. Waarom zou men een personal coach willen?