Variatie in de 'girl next door'.
Gr, Design236
promotieflyer voor startende personal trainer
- Wedstrijd van: Healthy2gether Coaching
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 26-04-2014
Datum einde: 06-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind deze op zich wel een leuke variatie. Sowieso de toevoeging van het losse logo als watermark vind ik leuk om te zien.

Een variatie.
Gr, Design236

Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn interpretatie van de flyer voor Healthy2Gether.
Het idee is het aanzetten tot actie, door middel van een 'actieve girl next door' centraal te zetten.
De afbeelding zal nog wel moeten worden aangeschaft bij istock.
Als u enthousiast bent zal ik ook de achterzijde maken.
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Design236
Ik vind de voorkant op zich sprekend, maar het gebruikte lettertype niet mooi om te zien.