Beste,
Heb er een tijdje over nagedacht en ben tot het volgende ontwerp gekomen. Heb rekening gehouden dat de verschillende gegevens (id est van de persoon in kwestie en het bedrijf zelf) niet verward worden. Met andere woorden dat alle gegevens niet kris kras door elkaar heen staan zodat het overzicht verloren gaat.
Heb nu de witte tekst (de adresgegevens van jobbank.be) in de blauwe cirkels gezet.
Een link naar de website staat nu (met een klein font) onderaan.
Graag hoor ik van u wat u hier van vindt.
Business Cards IT-JobBank.be
- Wedstrijd van: david.donkers@it-jobbank.be
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-06-2010
Datum einde: 21-06-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



En hierbij het tweede voorstel waarbij hopelijk de leesbaarheid van de tekst is verbeterd ten opzichte van de ander.
Groet,
Tom
en wat als je de tekst in witte font in de blauwe cirkel zelf zet ?
En die http:// mag gerus tweggelaten hoor :-)

Hierbij het eerste voorstel met een wat lichtere voorkant. Ook het logo zou nu wat meer identiek moeten zijn aan het orgineel (typografie is donkerder).
De slogan "reap the benefits..." is ingekort tot "Reap the benefits of going niche"

Beste,
Hierbij een tweede voorstel.
In afwachting van uw reactie.
dit is origineel ! LEUK !!! alleen moeilijk te lezen zo in het rond... kan je een variant uitwerken die het geheel wat makkelijker leesbaar maakt ? Thanks Tom !!!

Beste,
Hierbij eerste voorstel voor de business cards. Bestaande elementen zoals de cursor en cirkels en de diepblauwe kleur komen terug in het ontwerp.
Graag hoor ik van u wat u hier van vindt.
Met vriendelijke groet,
Tom Schimmel
Greyhorse Design Studio (www.greyhorse.nl)
bedankt voor je inzending ! leuk concept ! misschien logo nog net wat "identieker" maken... vooral de roos (bull's eye) springt er wat uit in vergelijking met het origineel...
kan je eventueel eens een "lichtere" variant maken (voorkant alleen - ik hou wel van de achterkant !!!) De slogan "reap the benefits..." zou ik inkorten tot "Reap the benefits of going niche"