Geen commentaar
CatenaLogic huisstijl
- Wedstrijd van: CatenaLogic
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 30-03-2010
Datum einde: 09-04-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi met de lijn erdoor. Alleen de kleuren in de letters vind ik niets. Links uitgelijnd vind ik net iets mooier.
Ook zou er onderaan een lijn mogen met de slogan "Commitment & credibility"

Geen commentaar
Mooi met de lijn erdoor. Alleen de kleuren in de letters vind ik niets.

Zou er zelf voor kiezen om geen internetadres op de envelop te zetten, aangezien CatenaLogic prima te vinden is op internet zonder dat je een adres weet.
Inderdaad, met internet adres is niet mooi. En het adres staat ook op de brief/factuur, dus envelop is niet nodig.