Beste Joyce en Saar,
Hierbij mijn ontwerp voor de huisstijl van Melba. Ik heb geprobeerd om de kernwaarden van het bedrijf te vangen in het ontwerp: betrouwbaarheid, professionaliteit en kwaliteit. De blauwe kleur is een eerbetoon aan het moederbedrijf in Duitsland, maar ik heb er een modernere twist aan gegeven.
Ik hoop dat je tevreden bent met het resultaat. Mocht je nog wijzigingen willen aanbrengen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Emile
Frisse look voor bestaand trainingsbureau Melba NL
Datum start: 02-05-2022
Datum einde: 16-05-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Emile, het is inderdaad fris, maar zo alleen op de visitekaartjes is het moeilijk in te schatten hoe we het op briefpapier en de site kunnen verwerken ...
Ik wilde graag even checken of de ingeslagen weg de juiste is qua look en feel, voordat ik de rest ging ontwerpen. Wat vinden jullie ervan tot nu toe?
Fris, misschien wel iets te felle kleuren, maar we laten ons, juist in deze wedstrijd, ook graag verrassen :-)