De samenstelling van het geheel is vrij zakelijk gehouden. De kenmerken van het letterfont dat gebruik is voor het logo geeft een knipoog naar het thema onderwijs.
Zoals je aangaf, voorzie je het onderwijs van ondersteuning en advisering. Wat ik gedaan heb is 6 bolletjes toegevoegd die verschillen in transparantie.
Deze rondjes kun je in veel opzichten opvatten. De bolletjes zijn transparant, wat ook het thema transparantie moet weergeven.
De bolletjes verlopen van transparant naar vol, dit verloop moet het thema 'communicatie' uitbeelden. Zender -> ontvanger.
Je gaf aan dat je een strak font wenst, het liefst niet te kinderachtig. In mijn optiek zit deze oplossing er net tussen in, en vond ik dit een frisse optie om te zien hoe het ook anders kan, in vergelijking met de overige inzendingen.
Huisstijl
- Wedstrijd van: Maaike van den Akker
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-02-2018
Datum einde: 06-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

