Beste,
De typografie heb ik aangepast, door letterlijk gedeeltes af te snijden onstaat er een herkenbare stijl van typografie. Dit heb ik toegepast op het loge en komt vaker voor in de huisstijl. Daarbij wordt ook een lijn als symbool gebruikt. Ik wilde een strakke huisstijl ontwerpen die mee kan gaan met de tijd.
Er zouden eventueel meer producten kunnen uitgewerkt worden.
Huisstijl die past bij huidig logo: briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, auto-en machinebelettering, werfplaten,..
- Wedstrijd van: Wim Beterams
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 15-01-2013
Datum einde: 29-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

