En nog een paar ontwerpen met een frisse en hippe uitstraling.
Huisstijl en logo voor Claire Werkt
- Wedstrijd van: clairewerkt
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-03-2011
Datum einde: 18-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


idem

En nog twee ontwerpen. Een met een punt op het eind en een met een diamant als punt op de i.
dank je voor je ontwerpen. leuk, maar het is het nog niet helemaal

Ik heb de vlam iets kleiner gemaakt zodat deze meer in verhouding is met de tekst. Ook heb ik nog een versie met een diamant gemaakt.

Dit ontwerp is nog weer wat speelser en hipper.

Bij deze mijn 2e inzending. Heb het logo krachtiger gemaakt en heb er voor gekozen om een grafisch element toe te voegen. De \'vlam\' staat voor passie, speelsheid en energie. Ook grijpen de twee vlammen in elkaar wat staat voor samenwerking. De vormen van de vlammen geven het logo een vrouwelijk tintje. Verder heb ik verschillen diktes en kleuren uitgeprobeerd zodat u een indruk krijg van de mogelijkheden.
Dank voor je nieuwe uitwerking. Deze spreekt me meer aan, de val is leuk bedacht, werkt nu iets te klein, de vlam iets te groot. Het is het nog niet helemaal. MAar wel bedankt!

Een modern, fris en speels logo. Speels door het handgeschreven lettertype waardoor het ook een persoonlijke uitstraling krijgt. En modern en fris door het tweede strakkere, meer zakelijke lettertype en de kleuren. (Mocht u dit ontwerp leuk vinden dan is het misschien een idee om uw eigen handschrift in het logo te verwerken.)
Dank voor de moeite! De kleuren zijn mooi, maar het is iets te eenvoudig. Ik zoek iets krachtigers. Het mag speels zijn, maar de inhoud is vaak heel serieus, dus dit ontwerp is wat te \'licht\'.