Geen commentaar
Huisstijl en logo voor Claire Werkt
- Wedstrijd van: clairewerkt
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-03-2011
Datum einde: 18-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



En hierbij nog een ontwerp. Weer heel anders maar misschien bevalt zoiets u ook.
Ik ben heel erg benieuwd of u 1 van mijn ontwerpen de moeite waard vind om door mij uit te laten werken als huisstijl.
Mvg
Webmotiva Design
deze vind ik helaas niet mooi, de handen zijn een stuk te groot, ik zoek iets subtielers

Nog wat varianten op het logo met de poppetjes
Oh ja ik heb een verzoek aan u, zou u de ontwerpen die u niet bevallen aub niet willen voorzien van commentaar. Ik kan ze namelijk niet meer verwijderen als er feedback op gegeven is en ik begin door mijn inzendingen heen te raken.
Alvast bedankt!!
Hoi. Deze vind ik iets te simpel.

Geen commentaar
Wat me ontzettend in dit ontwerp aanspreekt is het idee van de mensen die elkaars hand vasthouden; het symboliseert zeer goed het resultaat van mijn werk!

Geen commentaar
ik zou eerder Claire \'zwierig\' scrhrijven en Werkt iets zakelijker (omdraaien). De \'echte\' (foto) diamant in een van de vorige ontwerpen spreekt me dan de \'getekende\' variant

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
Ik heb drie nieuwe ontwerpen gemaakt. Eigenlijk twee aangezien het eerste ontwerp hetzelfde is alleen met een streep.
Ik ben wederom erg benieuwd wat u er van vind.
Met vriendelijke groet,
Webmotiva Design
deze spreekt me iets minder aan, oogt voor mij een beetje te \'druk\'

Zelfde logo op een donkere ondergrond

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn eerste inzending. Ik heb er bewust voor gekozen niet de originele diamant te gebruiken als beeldmerk. Ik heb gekozen voor een fris dynamisch beeldmerk waarin op een weliswaar abstracte manier toch enigzins de vorm van een diamant terugkomt.
De combinatie van de kleuren aqua en hardroze vertegenwoordigen zowel de mannelijke als de vrouwelijke kant aangezien uw klanten uit zowel mannen als vrouwen bestaan.
Verder ben ik zo vrij geweest om de slogan over te nemen van uw website. Uiteraard kan deze slogan veranderd worden of helemaal weg worden gelaten, echter ik vind een slogan wel een extra krachtig tintje geven aan het logo.
Kleurstellingen alsmede het lettertype is indien gewenst aanpasbaar.
Ik ben erg benieuwd naar uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Claudia Verhulst
Webmotiva Design
Indien het ontwerp u aanspreekt zal ik de huisstijl voor u uitwerken.
Beste Claudia, een professioneel logo, dat opmerkelijk genoeg elementen bevat van het logo van mijn vorige bedrijf. Ik kan echter alleen het rondje en het vierkantje niet in verband brengen met teamcoaching en het vierkante past niet helemaal in het circulaire denken binnen teamcoaching. Desalniettemin dank voor je moeite!
HG Birgitte