Na alle inzendingen even te hebben doorgelezen kwam ik tot de conclusie dat u toch houdt van less is more en geen poespas.
Hierbij dan nog een voorbeeld voor de huisstijl.
De roze lijn aan de zijkant is 2mm dik en dus puur als ondersteuning tegen ander briefpapier en visitekaartjes om er dan toch uit te springen.
De letters zijn allemaal terug gebracht van zwart naar antraciet kleuren om zo minder hard over te komen waardoor het logo zelf de boventoon voert.
Hiermee hoop ik aan al uw verwachtingen die u noemt in uw behoeftes te hebben voldaan waar de hoofdmoot ligt op fris, hip, daadkracht,resultaat en niet lullen maar poetsen.
M.v.g. Division Design.
Huisstijl en logo voor Claire Werkt
- Wedstrijd van: clairewerkt
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-03-2011
Datum einde: 18-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hartelijk dank voor deze nadere uitwerking, ik stel het zeer op prijs en ga er verder over nadenken!

En toch een oranje versie proberen.
Ik weet dat dit vermeden moest worden maar hij werkt hier wel.
Mijn voorkeur gaat inderdaad ook naar de roze.
Dat deze kleur alleen voor vrouwen is een link die in deze modernere tijden ook niet zo snel meer gemaakt zal worden.
Er zijn hier al een paar levende voorbeelden van.
De stip komt hiermee ook krachtiger uit de verf en is dus nadrukkelijker aanwezig dan bij de andere versies.

Zeegroen.

Aquablauw versie.
dank je wel voor de verschillende opties. Ik vind de roze denk ik het mooiste.

Alvast een visitekaartje voorbeeld.
Ik heb deze in de kleur magenta gedaan omdat deze qua kleur wat sterker over komt.

En de blauwe versie.

Hierbij een groene versie, heb hier gekozen voor een lime groen.

Hierbij mijn inzending voor Claire werkt.
Na lang nadenken bij het lettertype en de gekleurde punt kwam ik tot de conclusie dat dit logo eigenlijk geen beeldmerk nodig heeft.
Claire werkt punt.
Claire is in een handgeschreven font wat het persoonlijkheid geeft en een kleine female touch.
Werk is in een dikke strakke letter gemaakt wat voor resultaat staat. De gekleurde punt staat voor het geen poespas, recht door zee en duidelijkheid.
Graag uw reactie.
M.v.g. Division Design.
Je ontwerp spreekt me erg erg aan. Ben benieuwd hoe hij er in het blauw/groen uitziet.
mvg Birgitte