U gaf aan dat u de 2de logo toch het best vondt, Bij deze een totaal plaatje hoe dit zich in een huisstijl uit.
Met vriendelijke groet,
Ron
huisstijl en logo voor een trainer
- Wedstrijd van: marcel@marcelpennings.nl
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 16-07-2011
Datum einde: 07-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een variant net het grafiek.
Met vriendelijke groet,
Ron
Beste Ron,
Bedankt voor je inzending. De aanpassingen zijn precies zoals ik had gehoopt. Ik vind het mooi om te zien dat je heel andere richting hebt gekozen. Als ik nu terugkijk vind ik jouw tweede inzending toch het beste. Ik zal deze alsnog een hogere beoordeling geven. Jouw tweede inzending zal zeker in mijn eindronde mee gaan.
Dank en groet,
Marcel

Bij deze uw gevraagde aanpassingen met het grafiek.
Met vriendelijke groet,
Ron

Variant. Resultaat.
met vriendelijke groet,
Ron
Beste Ron,
Deze inzending kan interessant worden. Ik zou het mannetje uit de eerste inzending hierin graag verwerkt zien. Verder werk ik met insights discovery. Dat is een persoonlijkheids systematiek de uitgaat van vier kleuren. De staafjes zou ik dan ook graag in deze kleuren willen zien. De kleuren van zijn dan primair blauw, groen, geel en rood. In mijn geval zijn de verhoudingen dan 10% blauw, 56% groen, 85% geel en 52% rood. Ik weet niet of het kan maar dat zou ik zelf erg boeiend vinden.
Groet en weer bedankt voor je inzending,
Marcel

Ook bij deze ik heb me gericht op het doel van uw bedrijf. Resultaat.
met vriendelijke groet,
Ron

Ik heb me bij deze gericht op het doel van uw bedrijf. Resultaat.
met vriendelijke groet,
Ron
Beste Ron,
Deze inzending is me iets te onpersoonlijk.
groet Marcel
Bij je laatste bijdrage heb ik het commentaar al gegeven. De laatste inzending vind ik iets boeiender dan deze.
Dit commentaar was bedoeld op de volgende inzending van Goldwinky.

Het zelfde logo, maar dan oranje/grijs wat het logo net even minder hard maakt.
Met vriendelijke groet,
Ron
Hoi Ron,
Dit vind ik tot nu(28-7) toe jouw beste inzending,
Groet Marcel

Alstublieft, mijn ontwerp voor uw logo.
Ik heb de gevaagde kleur aangehouden met een modern, profersioneel uiterlijk.
Met vriendelijke groet,
Ron
Beste Ron,
Ik vind deze inzending boeiend. Het ontwerp spreekt me aan. Ik vind de harde kleurzetting mooier dus die krijgt een ster minder. Wat me opvalt is dat de verschillende ontwerpers goed op elkaar letten en mijn commentaar lezen. Dat is mooi maar ik hoop dat er ook nog inzendingen komen die een heel andere richting kiezen.
groet Marcel
PS bedankt voor de inzending
Dank u voor uw feedback, u zegt dat het ontwerp boeiend is en u aanspeekt, maar tegelijkertijd hoopt u dat er inzendingen komen die een gehele andere kant op gaan? Wij lezen de feedback bij elkaars ontwerpen om zo meer voeling te krijgen met de wensen van u als opdrachtgever.
Het zou fijn zijn wanneer u een duidelijke richting aangeeft welke kant u op wilt. U moet zich realiseren dat er snel een aantal uren in een ontwerp zitten. Een normaal intakegesprek neemt al snel 2 uur in beslag. Deze ontwerpwedstrijden zijn dan ook meer bedoeld voor mensen die weten welke kant ze opwillen maar het zelf niet kunnen maken/uitbeelden. Kunt u concreter aangeven wat u wilt?
Beste Goldwinky,
Ik ga mijn best doen. Ik was me niet bewust dat deze wedstrijd bedoeld was voor mensen die al weten welke kant ze op willen. Ik zal proberen iets duidelijker aan te geven waar ik aan denk. In mijn leiderschapstrainingen gebruik ik vaak de helden uit films om mensen te laten zien hoe de held het vergaat. Vervolgens vraag ik deelnemers dat op hun eigen leven toe te passen. De held moet vaak beproevingen doorstaan om uiteindelijk iets te doen waarvan die aan het begin van de film dacht dat hij/zij dat niet zou kunnen. Als je zelf iets wil veranderen aan je leven zul je dus ook soms heldenmoed moeten vertonen. Dat is de reden dat ik naar iets meer heroiek in de figuurtjes zoek. Mijn motto is: speel de hoofdrol in je eigen verhaal. Ik hoop dat je (jullie) dit verder helpt en dat ik concreet genoeg ben.
Groet Marcel
Het is wat lastig om uw verhaal om te zetten naar een logo zonder te veel naar een stripverhaal te sturen, ik heb me daarom gericht op wat u uiteidelijk wil berijken. Hier heb ik de volgende ontwerpen gepost en hoop meer naar uw wens te komen.
Met vriendelijke groet,
Ron