Combinaties zijn natuurlijk ook mogelijk. Bijvoorbeeld het geel-oranje plaatje met het blauw-oranje.
Huisstijl en logo voor Jojamis, yogavakanties en gezonde vakanties
Datum start: 13-03-2012
Datum einde: 31-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je wel. Ik vind het beter, maar het spreekt me niet zo erg aan.

Wilt u alle ontwerpen apart zien. Of wilt u dat ik misschien een kleine verandering aanbreng. Dan kunt u dat gewoon mailen.
Spreekt me best aan dit logo. De kleuren iets minder. In oranje, goud, bruin of oranje/blauw lijkt het mij mooier. En het zittende mannetje omlijnt met een zwart randje lijkt me ook mooier.
Het idee van de gezichten is goed. Het lijkt met deze foto te veel op een relatie advertentie.
Groeten van Michiel
Oke bedankt voor je reactie.
Ik zal even kijken of ik hem kan verbeteren.
Groeten.