Mijn 2e concept, gebaseerd op het vorige concept, met als directe vertaling vanuit het woordmerk, een huis als beeldmerk. De kleurenverdeling bestaat uit 50/50 zodat er een balans ontstaat in het logo.
Huisstijl en logo voor juridisch/fiscaal bureau
Datum start: 01-12-2012
Datum einde: 15-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is gericht op de oude ambacht, een sierlijke letter die een stempel, schild vormt. Als contrast heb ik gekozen voor de moderne typografie, zodat het een eigenwijs geheel wordt, met een zakelijke uitstraling.
Ik hoop u te inspireren met dit ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde