geachte SoftDirect,
hierbij de typografie omgewisseld van mager naar vet.
Huisstijl + Logo voor GrafiSign
- Wedstrijd van: SoftDirect
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 28-09-2012
Datum einde: 12-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


We vinden het beeldmerk toch nog iets te eenvoudig. (Zie ook de andere ontwerpen waar ik op heb gereageerd)

geachte SoftDirect,
met de opmerkingen van mijn vorige ontwerp, doe ik u een voorstel van mijn volgende concept, met behoud van de oude vertrouwde Helvetica. Zoals geen ander weet u dat Helvetica een degelijk, betrouwbaar en helder lettertype is. Om het geheel niet teveel te verstoren heb ik het beeldmerk een digitale lettertype gecombineerd met de Helvetica toegepast.
Graag verneem ik het eea. van u,
Zie je andere ontwerp

geachte M,
hierbij mijn 2e voorstel voor uw organisatie.
Hoe simpel en mooi kan Helvetica wel niet zijn.
Een toevoeging cq. commentaar op het logo is hierbij overbodig.
Het lettertype Helvetica is ons bekend (we verkopen het met grote regelmaat :) ) maar we zoeken toch iets unieks in een logo. een beeldmerk bijvoorbeeld dat meer inhoud dan de randen weggummen. Hopelijk kun je hier iets mee
geachte SoftDirect,
bedankt voor uw commentaar, hier kan ik tenminste iets mee, ik ga ermee aan de slag.

geachte M,
hierbij mijn aandeel in het ontwikkelen van uw nieuwe Identity.
Het gekozen lettertype is zakelijk, technisch en een hang naar nieuwe media. Door toepassing van het beeldmerk versterkt het totaalbeeld van de organisatie, waarbij deze afzonderlijk kan worden. Het beeldmerk krijgt zo een eigen leven waardoor de organisatie herkenbaar blijft in alle media uitingen.
Uiteraard verneem ik het eea. van u en wenst u veel kijkplezier.
daudt72
Je andere ontwerp valt meer in de smaak, graag hier verder op werken met het commentaar dat ik daar op gegeven heb.
bedankt voor uw opmerking, ik ga hiermee aan de slag.