Geen commentaar
Huisstijl ontwerp Fincura Pensioenconsultancy
Datum start: 03-09-2010
Datum einde: 10-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hier de RGB versie voor een beter weergave van de gebruikte kleur!

Kleurverschil komt door ontwerp in CMYK voor drukwerk (ipv RGB)

Geen commentaar
Kleurverschil komt door ontwerp in CMYK voor drukwerk (ipv RGB)

Geen commentaar

uiteraard zijn andere kleuren mogelijk!
Ik heb gekozen voor een rustige en vertrouwde kleur (goed te combineren met gerecycled briefpapier). Het logo zelf heb ik voor de letter F het florijn teken gekozen wat de meeste mensen (onbewust) een vertrouwd gevoel geeft. Het refereert immers naar iets wat wij allemaal herkennen. Het overige heb ik zo ontworpen dat deze een geheel vormen met een symbolische weg naar boven (driehoek) waarin alles samenkomt en 1 geheel vormt (bovenste punt, top, het eindresultaat)
Ik ben op zoek naar een strak minimalistisch ontwerp. Deze ontwerpen voldoen naar mijn mening hier niet aan.