In oranje gezet, alles 1 kleur en met de toevoeging.
Kleur oranje kan feller als dat nodig is.
Groetjes Mireille den Hartog
Huisstijl ontwerp Fincura Pensioenconsultancy
Datum start: 03-09-2010
Datum einde: 10-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een minimalistisch logo in 1 kleur dat makkelijk zelf geprint kan worden vanuit word, de huisstijl heeft geen poespas verder.
Voorkeur voor oranje, Kan de toevoeging Advies, Beheer & Communicatie van pensioen nog toegevoegd worden?

Geen commentaar
Zie vorige opmerking
Lees ook dat je graag 1 kleur wilt en een word sjabloon. Moet je niet gaan voor iets aflopends want een printer heeft altijd een witmarge. Ga ik dus ook even aanpassen want ik ga er eigenlijk vanuit dat je het zelf wilt gaan printen.

Heb geen beeldmerk ontwikkeld maar de naam van je bedrijf in een label gegoten waarbij de punt van de i het gat vormt. Door de aparte manier van gebruik van het logo op het visitekaartje en briefpapier val je op binnen de sector. Het logo is in 1 kleur.
Sluit niet volledig aan bij een strak minimalistisch design.