En een derde variant, met blauw op de achterzijde en de gespiegelde delen van het logo in het wit erop.
Uiteraard kan de kleur gewijzigd worden of kunnen er combinaties gecreëerd worden op uw verzoek. Het zijn in ieder geval al 3 mooie voorstellen en een goede weergave hoe er met vrij weinig toch veel combinaties mogelijk is.
Ik zie uw reactie met eventueel commentaar graag tegemoet!
Creatieve groet,
Martine
Huisstijl ontwerp Fincura Pensioenconsultancy
Datum start: 03-09-2010
Datum einde: 10-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een tweede variant, waarbij de achterzijde van het briefpapier bijwijze van spreken gespiegeld is. Als je het briefpapier tegen het licht houdt, zou alles mooi aansluiten.

Hierbij mijn voorstel voor uw logo en eerste variant voor uw huisstijl. Het geheel is strak, geen poespas. Zoals uw wensen ook zijn.