Fincura weet alles over pensioenen. Fincura geeft advies, helpt bij het beheer en stelt middelen beschikbaar om zo waardevol mogelijk te zijn voor klanten. Dit betekent dat het advies dat jullie geven waardevol is voor de toekomst van jullie klanten. Dit geven jullie weer door een goudkleurige logo te hebben en als pay-off: Ons advies is goud waard.
Huisstijl ontwerp Fincura Pensioenconsultancy
Datum start: 03-09-2010
Datum einde: 10-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Tevens de reden voor een logo in de vorm van een gouden spreekwolk.
Ben op zoek naar een strak minimalistisch ontwerp, dit ontwerp voldoet hier niet aan naar mijn mening.