Beste Annemarie,
Bij dezen de eerste inzending van mijn deelname.
Gekozen is er voor twee grijstinten die in een strak vormgegeven geheel hun elegantie geven.
Het krachtige 'Seschoix' wordt in balans gehouden door de subtiele onderlijn en de onderkast 'handmade footwear'.
Om het merkbeeld een kenmerkend aspect mee te geven is de punt van de i weggelaten. Dit maakt de naam niet alleen herkenbaar, maar ook eigenzinnig.
Zoals te zien is het logo tegen verschillende achtergronden te gebruiken.
Ik hoop u hierbij, voor nu, voldoende te hebben geïnformeerd.
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
R. Nijsse
Huisstijl Seschoix
Datum start: 06-05-2012
Datum einde: 20-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste R. Nijsse, Bedankt voor je snelle reactie. Mooie onderbouwing. Ik wil graag iets meer glamour zien in ons merk. Zelf hou ik van goud i.c.m. wit zonder dat het een kitcherige uitstraling krijgt. Wellicht kun je hier een nieuw voorstel van maken? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Annemarie van Zuilen