Geen commentaar
Huisstijl Seschoix
Datum start: 06-05-2012
Datum einde: 20-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
strak 2 variaties,

Geen commentaar

Geen commentaar
lettertype eigen gemaakt. bestaande letter maar alle gesloten letters opengemaakt.
symbool, afgeleide van aanvinkrondje..een afvinkteken was toch te grotesk daarom een gouden parel - in keuze ovaal..wederom voorzetje

Geen commentaar
minder breed lettertype. tevens aangepast lettertype waardoor je eigen font.

Geen commentaar

Geen commentaar
bij deze een andere voorstel...zelfde payoff
strak zwart en goud. de S is een aangepaste lettertype dus niet standaard...met andere woorden je eigen S.. 2 versies waarbij de onderste fine.. voor u zelf is het handig te weten welke technieken je gaat gebruiken waarbij misschien de bovenste logo langer stand kan houden terwijl het onderste logo sierlijker kan overkomen. hoor graag uw feedback

Geen commentaar
wederom niet zozeer de letter keuze (alhoewel hij niet misstaat).
Naast het i concept en het "choix handmade perfection" nu ook een beeldmerk aangemaakt...subtieler en neutraler dan de schoen, SC in elkaar verwerkt, het is een eerste opzet
Leuk gedaan. De pay-of vind ik mooi. Het lettertype en beelmerk heeft nog niet mijn perfection. Heb je nog meer inspiratie? Alvast bedankt Annemarie

Geen commentaar
niet zozeer het lettertype maar wederom het concept
1 choix handmade perfection in het gaat, kan natuurlijk ook andersom maar ik dacht aan een gouden keuze..de keuze voor handmade perfection.
2 gouden i, nu 2 lijnen die de verbinding maken tussen keuze en handmade perfection
3 aparte oplossing, i x handmade perfection. met andere woorden ik vermenigvuldig(omring, kleed etc.) mij met handgemaakte perfectie, maar ook vanuit jullie zelf...ik ontwerp/produceer meerdere handgemaakte perfectie.
Onderste nog een speling met witte letter en gouden randje.
Door de kracht te geven aan letters is een logo niet nodig. (philips) Door speling met een beschikbare font is ook kwaliteitsbewaking van housestyle/logo gemakkelijk te noemen.
wow lees in eens bij 1 het woordje "gaat"....dat moet goud zijn.

Geen commentaar
de directe benadering, het gaat hier dus om het totaal concept. Het ligt niet voor de hand om de i goud in te kleuren...schreefletter eenvoud voorop, geen logo/symbool het idee moet het hem doen....
de gouden i en die komt weer terug in de boventekst ...lettertype is goud en gelijk aan logo en "want this shoe.wit en ander lettertype..mensen herkennen het logo dan als "die ene met gouden i"

Geen commentaar
nu meer gericht op een symbool
schoen en i tegelijk...wederom richting individu/indentity zie verder eerdere toelichtingen

zie onder
afwijkende idee.
payoff is nu in hoofdletters en breder gezet waardoor bij verleining langer leesbaar
Afwijkende verandering en geen standaard oplossing..de i in het goud...in plaats van hoofdletter gewoon de i in het goud en waarom:
i = indentity
i = i wear the shoe
i = i buy the shoe
i = i designed the shoe
i = i made the shoe
het draait om het IK gevoel, van zeer zeker de klant maar ook de persoonlijke benadering naar zowel klant als het product.
zag nu pas feedback, leg alvast het concept hierbij neer...ga kijken naar strakker....bedoel je dan niet handgeschreven lettertype?
Inderdaad geen handgeschreven lettertype

zie onder
handgeschreven letter om handmade te benadrukken, wit ....met een gouden punt op de i..
handmade perfection doelt op ook de toekomstige producten
subtiel tegemoet gekomen aan de gedachte goud + wit
subtiel tegemoet gekomen aan de gedachte goud + wit
handmate perfection geeft ook extra de skills weer hand gemaakt en beslist perfect..
Beste Angel, bedankt voor je inzending en onderbouwing. Kun je ook een voorstel maken met een strakker design? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Annemarie