Huisstijl Seschoix
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Seschoix is een merknaam voor exclusieve handgemaakte schoenen die internationaal worden verkocht. Seschoix betekend in het Frans " zijn/haar keuze" De ontwerpen van zowel de heren- als dames schoenen maakt Seschoix zelf. Seschoix is een nieuw merk en wil zich onderscheiden door ontwerp, kwaliteit en concept. De schoenen hebben een prijsniveau vanaf € 500,- tot ca. € 2500,- per paar. Klanten kunnen op afspraak onze modellen kamer bezoeken. De ontvangst is in stijl en de klant krijgt onze exclusieve aandacht, uitleg en consumpties. Aan de modellen/ontvangstruimte zit zichtbaar het atelier waar de schoenen van Seschoix worden ontworpen, en monsterparen worden gemaakt. Middels het tonen van het atelier willen we o.a. het handwerk en exclusieve karakter van het merk kracht bijzetten. We willen op korte termijn bijpassende tassen, riemen en handschoenen aan het assortiment schoenen toevoegen.
Doelgroep:
De doelgroep zijn personen in binnen-en buitenland die exclusieve met de hand gemaakte schoenen wil dragen, en zich deze kunnen veroorloven. Deze personen willen zich middels het dragen van de schoenen van Seschoix zichtbaar onderscheiden van "de massa".
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Onze huisstijl dient zeer veel luxe en exclusiviteit uit te stralen.
aynsley
-
-
Toelichting van de designer aynsley:
en op handtas
-
annemarie zegt :
Het geeft met je voorbeelden een heel goed en realistisch beeld. Kun je de kleuren van de letters en logo een chiguere uitstraling geving? Bijvoorbeeld door het gebruik van goud? Alvast dank en groet Annemarie
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer aynsley:
Ook eens logo op schoen
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer aynsley:
Beste,
in bijlage voorstel voor logo.
Bij vragen en/of opmerkingen graag een seintje.
vriendelijke groeten,
Aynsley -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-