Huisstijl Seschoix

Datum start: 06-05-2012

Datum einde: 20-05-2012

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
studioZ

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor Seschoix hebben we een huisstijl nodig. Deze dient ten minste te bestaan uit een logo, beeldmerk, pay-of, kaartje, briefpapier, envelop, handtekening e-mail, startpagina website. In een later stadium zullen we een wedstrijd uitschrijven voor een gehele website+webshop. Hierbij dient u rekening te houden met het feit dat we Seschoix internationaal willen gaan promoten. Uiteraard zal het logo doorgevoerd worden op onze exclusieve verpakkingen en bijverkoop artikelen.

Bedrijfsomschrijving


Seschoix is een merknaam voor exclusieve handgemaakte schoenen die internationaal worden verkocht. Seschoix betekend in het Frans " zijn/haar keuze" De ontwerpen van zowel de heren- als dames schoenen maakt Seschoix zelf. Seschoix is een nieuw merk en wil zich onderscheiden door ontwerp, kwaliteit en concept. De schoenen hebben een prijsniveau vanaf € 500,- tot ca. € 2500,- per paar. Klanten kunnen op afspraak onze modellen kamer bezoeken. De ontvangst is in stijl en de klant krijgt onze exclusieve aandacht, uitleg en consumpties. Aan de modellen/ontvangstruimte zit zichtbaar het atelier waar de schoenen van Seschoix worden ontworpen, en monsterparen worden gemaakt. Middels het tonen van het atelier willen we o.a. het handwerk en exclusieve karakter van het merk kracht bijzetten. We willen op korte termijn bijpassende tassen, riemen en handschoenen aan het assortiment schoenen toevoegen.

Doelgroep


De doelgroep zijn personen in binnen-en buitenland die exclusieve met de hand gemaakte schoenen wil dragen, en zich deze kunnen veroorloven. Deze personen willen zich middels het dragen van de schoenen van Seschoix zichtbaar onderscheiden van "de massa".

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Onze huisstijl dient zeer veel luxe en exclusiviteit uit te stralen.

Designer: Egel D Egel D
huisstijl-egel-d-C9BT0hsm

Geen commentaar

Egel DEgel D

Beste Annemarie,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb twee pay-offs en vier verschillende beeldmerken gemaakt. Bij de beeldmerken heb ik geen uitleg bij omdat de consument dat ook niet heeft in eerste instantie. Als u uitleg wil of u wil een totaal ander design dan hoor ik het graag.

Groet,
Sander

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-BWrkCpUm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-AuY1Ox6m

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-AIEIb4iG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-9fuZnCKG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-93aqzJwG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-fytN22Pg

Geen commentaar

Egel DEgel D

Hierbij mijn eerste inzending.

Ik heb een logotype gemaakt omdat het past bij en luxe en exclusieve uitstraling. En het ziet er ook niet schreeuwerig uit wat past bij een luxe merknaam.

Groet,
Sander

annemarieannemarie

Hallo Sander, bedankt voor je inzending. Het strakke ontwerp spreekt me erg aan. Welk beeldmerk en pay-of kun je hierbij ontwerpen? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet Annemarie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-egel-d-fMZeEA1g

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.